جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۳:۵۵
کد خبر: ۹۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
محمد حق نگر
بررسی مسائل و مشکلات شهر شیراز در بخش گردشگری و ارائه راهکارهای توسعه اشتغال در این کلان‌شهر از موضوعات مهمی بود که در جلسه عصر امروز شورای شهر شیراز به آن اشاره شد.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، به نقل از تسنیمَ، محمد حق‌نگر  در جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اینکه شهرداری توانسته در این برهه رکود، تمام پروژه‌هایش را زنده نگه دارد و کارهای عمرانی به قوت در دست اجرا باشد‌، یک نمونه بارز از اقدام و عمل است. برگزاری همایش نشان ایرانی که به‌زودی در شیراز اجرا می‌شود، نیز یک برنامه فرهنگی در این زمینه است.

عضو شورای شهر شیراز یکی از راه‌های توسعه اشتغال در شهر شیراز را تولید محصولات گیاهی و دامی ارگانیک عنوان کرد و گفت: شهرداری شیراز با اختصاص 4 سایت بزرگ در 4 نقطه خارج از حریم شهر شیراز زمینه را برای تولید محصولات گیاهی و دامی ارگانیک فراهم کند.

حق‌نگر تصریح کرد: با اجرای این طرح، بخش عظیمی از جوانان اشتغال یافته و در فضاهای گلخانه‌ای و بدون استفاده از سموم شیمیایی و با استفاده کمتر از آب قادر هستند تولیدات ارزشمند وسالمی را عرضه کنند

نام:
ایمیل:
* نظر: