جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۶:۲۹
کد خبر: ۹۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس صورت گرفت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از افزایش 19 درصدی بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان و بهره‌برداری از 132 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 992 نفر در سال جاری خبر داد.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، شاهپور قنبری عصردر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 1322 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس به بهره‌برداری رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 19 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: برای بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی افزون‌بر یک‌هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام‌ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: صنایع فلزی، کانی غیرفلزی و صنایع غذایی به ترتیب بیشترین آمار واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده در 9 ماهه امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

قنبری بابیان اینکه با بهره‌برداری از این واحدهای جدید برای 992 نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: با احتساب این آمار، مجموع آمار اشتغال در شهرک‌های صنعتی فارس به 30 هزار و 903 نفر رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 539 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در مرحله بهره‌برداری قرار دارد، تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز قرار دارد که با بهره‌برداری از این واحدها تحول مناسبی در اشتغال و تولید این استان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره اینکه استان فارس عنوان دوم کشور در تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی در 61 شهرک و ناحیه صنعتی در فارس فراهم و تمام مناطق این استان با ایجاد شهرک‌های صنعتی ظرفیت‌های مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار ایجاد ‌شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: