شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۸:۰۷
کد خبر: ۹۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
فردا برگزار می شود ؛
گردهمایی نخبگان بسیجی ساعت 15 فردا با حضور حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، گردهمایی بزرگ نخبگان بسیجی با هدف زنده نگه داشتن حماسه نه دی عصر فردا در سالن امام علی (ع) برگزار می شود .

فرمانده سپاه ثارالله  شیراز در خصوص این گردهمایی اظهار داشت: با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی نیازمند تفکرات انقلابی و ولایی بیش از پیش نخبگان ، مدیران و تصمیم‌گبران نظام در عرصه عمل هستیم .

وی ادامه داد : قطار نظام اسلامی هرکجا روحیه جهادی خود راحفظ کرد و در ریل انقلاب حرکت کرد، پیش رفت و هر جا که ازاین شاخص غفلت شد عقب ماند و ناکام شد.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال این هستند که ریل انقلاب را عوض کرده و به جامعه القاء کنند که همه چیز تمام است وباید تقابل با استکبار را کنار گذاشت و به سازش رسید ، گفت: نفوذ فکری و سیاسی برای تغییر درباورها و رفتار انقلابی مردم ومسئولان نظام ، ترفندی است که باید مراقب آن بود و این همان بصیرتی است که در خصوص آن نباید دچار اشتباه محاسباتی شد.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز در پایان گفت : یکی از طراحی‌های بزرگ دشمن برای مقابله با جریان انقلاب اسلامی، تغییر نظام فکری نخبگان و مسئولان کشور است و از این رو آنها در پی به هم زدن این نظام فکری‌ هستند وامروز نخبگان ومدیران بسیج  رسالتی بزرگ در مقابله این ترفند معاندان داخلی وخارجی دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: