دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۲:۰۱
کد خبر: ۹۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
كماندار:
دبیر اجرایی طرح اقتصاد مقاومتی ویژه معلمان فارس گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی ۶۳ هزار معلم در این استان طی سه سال آموزش می‌بینند.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری  از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد کماندار، دبیر اجرایی طرح اقتصاد مقاومتی ویژه معلمان فارس با بیان اینكه در راستای اجرای این طرح ۶۳ هزار معلم در این استان طی سه سال آموزش می‌بینند، گفت: دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان در سطح ادارات آموزش و پرورش فارس در حال برگزاری است.
وی افزود: جامعه هدف ما در این دوره‌ها ۸۳۰ هزار دانش‌آموز سراسر استان است که در مرحله اول حدود ۴۶۰ هزار دانش‌آموز دوره اول و دوم مقطع ابتدایی تحت پوش این طرح قرار می‌گیرند.
دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه این دوره‌ها در مدت سه سال برگزار خواهد شد، افزود: در سال جاری حدود ۶۳ هزار همکار فرهنگی در این دوره شرکت خواهند کرد که در هفته اول اجرای آن  همکاران فرهنگی مقطع ابتدایی نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان‌های مرودشت، زرقان و کوار حضور دارند.
وی یادآور شد: به منظور اجرای این طرح در سطح استان، در تابستان گذشته نزدیک به  ۱۵۰ تن از همکاران فرهنگی به عنوان مدرسان دوره میانی اقتصاد مقاومتی، زیرنظر اساتید برجسته  آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
کماندار افزود: از بین این افراد نیز کسانی که دارای مدرک تحصیلی در رشته اقتصاد و مدیریت بوده‌اند، به عنوان مدرس در نواحی چهارگانه شیراز فعال هستند.
وی گفت: در هفته گذشته نزدیک به ۱۸۰۰ نفر از فرهنگیان در این دوره حضور داشتند و در این هفته نیز در هر ناحیه شیراز یک هزار تن دوره‌های آموزش اقتصاد مقاومتی را سپری می‌كنند.
دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: آموزگاران شرکت‌کننده در این دوره در سطح مدراس استان، مفاهیم اقتصاد مقاومتی را  در سه محوراقتصاد مقاومتی، اقتصاد تاب‌آور و اقتصاد ریاضتی به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: