کد خبر: ۹۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم
مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم ناوسالار سوم عبداله قربانی با سخنرانی سیدمحمد انجوی نژاد و مداحی حاج کاظم محمدی برگزار شد.
به گزارش تنویر ، این برنامه  در حسینیه شهدای روستای فرهنگی صحرارود فسا برگزار شد.

 شهید عبدالله قربانی، فرزند صدر الله متولد ۱۳۶۰ اهل روستای صحرارود شهرستان فسا بود. او ۱۱ دی ماه ۹۴ در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.  از او یک فرزند دختر به یادگار مانده است.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید نیرو دریایی ۱۵ دی ماه ۹۴  از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای روستای صحرارود برگزار شد.
متن وصیت نامه شهید قربانی:
 با سلام و درود بیکران به پیشگاه منجی عالم بشیریت و ساحت مقدس حضرت صاحب الامر (عج)
و با سلام و درود فراوان به روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن اسلام از صدر تاکنون.
من حقیر بعنوان بندهای از بندگان خداوند بر خود می‌بالم که لباس سبز شهدا را بر تن خود دارم و در این کسوت مقدس پاسداری در راه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) پا نهاده‌ام.
امروز حسین زمان یاری دهنده می‌خواهد و بدا به حال کسانی که ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان خود را بشنوند و به یاری او نشتابند. اینان همان کوفیان زمانه هستند که در منجلاب فساد و تباهی غرق شده‌اند و برق دنیا و مادیات آنان را کور کرده است. خداوند متعال نیز این توفیق را شامل حال من کرده که در این راه قدم برداشته و در راه حفظ اسلام فریضه جهاد را انجام دهم پس:
پدر و مادر عزیزم از شما عاجزانه می‌خواهم که بعد از شهادت من، ناله و شیون نکنید و به خدا توکل کنید و بدانید که شهدا زنده‌اند و همیشه در پیش شما خواهم ماند.
همسر عزیز و وفادارم، از تو می‌خواهم که مرا حلال کنی و در تمامی سختی‌هاو مشکلات زندگی، تنها به خدا توکل کنی و صبر زینبی را پیشه خود سازی و همواره در جهت تربیت فرزند دلبندمان بکوشی و بدان که من همیشه در کنارت هستم و با تو زندگی می‌کنم.
از فرزند عزیزم ستایش جان هم می‌خواهم که همواره در جهت حفظ شئونات اسلامی کوشا باشد و در راه تحصیل علم و دانش ذره‌ای فروگذار نباشد تا بتواند در سنگر علم و دانش برای آینده خود و کشور عزیزمان مثمر ثمر باشد.
در پایان از همگی درخواست می‌کنم که ولی فقیه و نائب بر حق آقا امام زمان (عج) را تنها نگذارند و در همه حال حامی و پشتیبان او باشند تا اسلام ضربه نخورد و این عَلَم به دست صاحب اصلی خود برسد ان شاء الله.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: