کد خبر: ۹۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
شهردار شیراز:
شهردار شیراز گفت: ۴۰۰ هزار دلار فایناس به اجرای خط ۲ قطار شهری شیراز و تجهیز آن اختصاص می‌یابد.


افتتاح متروی شیراز توسط معاون اول رئیس جمهور

به گزارش «بیکافارس» از تسنیم، علیرضا پاک‌فطرت عصر دیروز در جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به سفر خود به همراه استاندار فارس، معاون عمرانی و رئیس سازمان بودجه استان به تهران برای جذب اعتبارات عمرانی شهرداری شیراز اظهار داشت: فایناس چینی موضوع خط 2 قطار شهری شیراز را دنبال کرده و این  مهم برای خرید تجهیزات و خرید واگن انجام می‌شود.

شهردار شیراز گفت: با تصویب این فاینانس امیدواریم بخش سویل خط دوم قطار شهری شیراز با سرعت بیشتری دنبال شده و تا 2 سال آینده، این خط به ایستگاه امام حسین(ع) برسد.

وی امکان مسافرگیری خط یک قطار شهری شیراز در مسیر خط یک را هم منوط به تکمیل گالری خط دوم این ایستگاه دانست و گفت: تا زمانیکه ایستگاه امام حسین(ع) به شکل کامل تمام نشود، امکان مسافرگیری هم وجود ندارد.

شهردار شیراز گفت: تاکنون بالغ بر 70 درصد از اقدامات اجرایی در بخش سویل ایستگاه خط دوم در میدان امام حسین(ع) انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکمیل و تجهیز آن باشیم.

پاک‌فطرت با اشاره به برگزاری جلسه ای با مدیران صندوق توسعه ملی در تهران و با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، یادآور شد که جلسه یاد شده با هدف تامین بخشی از نیازهای مالی تکمیل فاز اول خط یک قطارشهری، برگزار شده بود.

وی گفت: موضوع تامین 30 میلیون دلار از طریق صندوق توسعه ملی مطرح شده بود که در قالب تسهیلات در اختیار شهرداری قرار گیرد اما به دلایلی به تاخیر افتاده بود که در این جلسه موضوع پیگیری شد اما هنوز نتیجه قطعی آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: