جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۹:۵۲
کد خبر: ۹۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
فارس
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از افزایش 19درصدی بهره برداری از واحد های تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در9ماهه امسال خبرداد.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، شاهپور قنبری افزود: در 9ماهه نخست امسال 132واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس به بهره برداری رسیده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 19درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: برای بهره برداری از این واحد های صنعتی افزون بر1000میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: صنایع فلزی، کانی غیرفلزی و صنایع غذایی به ترتیب بیشترین آمار واحد های صنعتی به بهره برداری رسیده در 9ماهه امسال را به خود اختصاص داده اند.

قنبری با بیان اینکه با بهره برداری از این واحد های جدید برای 992نفر اشتغال ایجاد شده است گفت: با احتساب این آمار، مجموع آمار اشتغال در شهرک های صنعتی فارس به 30903نفر رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه در حال حاضر 2539واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس در مرحله بهره برداری قرار دارند گفت: بیش از 2700واحد تولیدی و صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قراردارد که با بهره برداری از این واحد ها تحول مناسبی در اشتغال و تولید استان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره اینکه استان فارس عنوان دوم کشور در تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: هم اکنون زیرساخت های استقرار واحدهای صنعتی در61شهرک و ناحیه صنعتی در فارس فراهم شده و تمامی مناطق استان با ایجاد شهرک های صنعتی ظرفیت های مناسبی برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است.

قنبری اضافه کرد: در سال جاری با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح رونق تولید با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی از صنعتگران و سرمایه گذاران حمایت می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: