شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۴:۵۸
کد خبر: ۹۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
در راستای تکریم پیشکسوتان علمی ؛
مسئول معاونت دانش و پژوهش و سازما بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه فجر و جمعی از شورای این معاونت با حضور در منزل اسفندیار رضایی با مسئول سابق این معاونت دیدار کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس ، تکریم پیشکسوتان و جهادگران خصوصا جهادگران عرصه علم با توجه به اهمیت آن ، سنت حسنه ای می باشد که می بایست مد نظر مسئولین مختلف در کشور قرار گیرد و علاوه بر این ، افراد پیشگسوت دارای تجارب ارزشمندی هستند که در صورت استفاده از این تجارب می توان علاوه بر استفاده نهادینه از راه های میانبر ، در رسیدن به سر منزل مقصود سریعتر به نتیجه رسید .

مسئول و شورای معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر با توجه به اهمیت تکریم پیشکسوتان علمی سپاه استان و لزوم استفاده از تجارب ارزشمند آنها ضمن حضور در منزل اسفندیار رضایی مسئول سابق معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر با ایشان دیدار کردند .

دکتر دهقانی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مسئول سابق معاونت دانش و پزوهش سپاه فجر گفت : امروزه توجه به مباحث علمی و لزوم حل مشکلات با محوریت علم و پژوهش می بایست سرلوحه کارها قرار گیرد که سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر نیز بر این امر تأکید دارند .

وی با بیان اینکه در هفته گذشته فرمانده سپاه فجر به عنوان برترین فرمانده در حمایت از طرح های دانشی و پژوهشی مورد تقدیر معاونت دانش و پژوهش کل سپاه قرار گرفته است ، خاطر نشان کرد : برای پیشرفت و تعالی سپاه و کشور می بایست به صورت جهادی وارد عرصه شد تا این پیشرفت خصوصا در عرصه های علمی بیش از پیش محقق شود .

در ادامه این دیدار اسفندیار رضایی جانباز جبه های حق علیه باطل که در دفاع مقدس به این درجه نائل شده است نیز ضمن تشکر از مسئول و شورای معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی استان فارس گفت : این امر که سپاه به مباحث و عرصه های علمی اهمیت زیادی می دهد جای خوشایندی دارد چرا که امروز کلید حل بسیاری از مشکلات به دست علم و پژوهش قابل حل است .

مسئول سابق معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر که هم اکنون بازنشسته شده است در پایان در پایان آمادگی خود را در خصوص همکاری و حضور در برنامه های مختلف این معاونت اعلام کرد و در نهایت این دیدار پس از یک ساعت اظهار نظرهای حاضرین به پایان رسید . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس ، در راستای تکریم جهادگران و پیشکسوتان علم و شهادت ، چندی پیش نیز بازدیدی از خانواده شهید کاراندیش ، شهید علمی استان فارس به عمل آمده بود . 

نام:
ایمیل:
* نظر: