جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۴:۲۹
کد خبر: ۹۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اختصاص مشوق‌های جدید برای حمایت از سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی رستم گفت: این مشوق‌ها شرایط مناسبی را برای استقرار واحدهای صنعتی و رشد اشتغال و توسعه صنعتی در این منطقه فراهم می‌کند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناورس استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، شاهپور قنبری در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت،  معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از ناحیه صنعتی رستم اظهار داشت: شرایط ویژه‌ای که برای واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی برای سرمایه‌گذاران اعمال شده است، بی‌نظیر است.

وی در ادامه بابیان اینکه تاکنون از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، طرح‌های شبکه داخلی برق، اجرای جاده دسترس، جدول‌گذاری معابر، اجرای خط انتقال آب و اجرای خط 10 کیلومتری انتقال برق زیرسازی، شبکه داخلی آب، احداث مخزن آب، خرید و تجهیز یک حلقه چاه آب آشامیدنی و کانال مرزی اجراشده است گفت: اجرای سایر زیرساخت‌ها متناسب با جذب سرمایه‌گذار عملیاتی می‌شود.

قنبری بابیان این‌که شرکت شهرک‌های صنعتی، مجموعه‌ای درآمد هزینه است اظهار کرد: با توجه به منابع محدود اعتبارات ملی و استانی پروژه‌های عمرانی از محل درآمد و منابع حاصل از جذب سرمایه‌گذار تأمین و عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بابیان این‌که ناحیه صنعتی رستم از نواحی صنعتی جدید استان فارس است اضافه کرد: با استقرار سرمایه‌گذاران در این ناحیه صنعتی، طرح‌های تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها نظیر گازرسانی نیز عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بابیان این‌که ناحیه صنعتی رستم آماده استقرار سرمایه‌گذاران است گفت: ناحیه صنعتی شهرستان رستم به وسعت 26 هکتار ظرفیت استقرار 85 واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال‌زایی 425 نفر را خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: