جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۲:۴۴
کد خبر: ۹۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
شاهپور قنبری
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید تاکنون 113واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان این تسهیلات را دریافت کرده اند.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، شاهپور قنبری افزود: پرداخت بیش از 16هزار میلیارد تومان  تسهیلات رونق تولید از مهترین برنامه های امسال دولت و وزارت صنعت، معدن برای خروج از رکود و فعال کردن  ظرفیت واحدهای صنعتی است که در این زمینه استان فارس عملکرد موفقی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 358 صنعتی و تولیدی متقاضی در استان به میزان بیش از 496میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند گفت:از این تعداد 113واحد صنعتی و  تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی  هستند که بیش از 166میلیارد  تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

قنبری ادامه داد: واحدهای صنعتی راکد، واحدهای تولیدی که با کمتر از ظرفیت اسمی به فعالیت می‌پردازند و نیز واحدهای صنعتی درحال ساخت که دارای بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی باشند و تا پایان امسال به تولید برسند مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس یادآور شد: بعد از اتمام ثبت‌نام، درخواست متقاضیان در کمیته کارشناسی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی  در صورت تصویب، معرفی به بانک انجام می‌شود.

قنبری تصریح کرد: پرونده تعدادی از واحدهای صنعتی متقاضی نیز در مرحله بررسی و رسیدگی و عقد قرارداد با بانک‌هااست که میزان اختصاص این تسهیلات روزانه در حال افزایش است.

وی اظهار امیدواری کرد: با اختصاص تسهیلات به واحدهای صنایع کوچک و متوسط تحول مناسبی در زمینه ارتقای تولید و نیز ایجاد و حفظ اشتغال در واحدهای صنعتی استان ایجاد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: