جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۸:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) خبر داد:
همراه با فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) گوشه ای از فعالیتهای بسیجیان روستای محروم صادق آباد بخش مرکزی را مرور می کنیم.
محمد حسن میرزایی فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) بخش مرکزی شهرستان جهرم، در گفتگو با تنویر، ضمن معرفی پایگاه امام رضا(ع) روستای محروم صادق آباد از فعالیتهای مختلف بسیجیان آن روستا با بضاعتی اندک خبر داد.

وی با اشاره به پیش قدم بودن بسیج در عرصه جنگ نرم و فعالیتهای فرهنگی برای تمام سنین و اقشار جامعه اظهار داشت: برگزاری برنامه هایی همچون جلسه هیئت منتظران موعود با رویکرد فرهنگی بصیرتی، کلاسهای متنوع آموزش نظامی، غبارروبی هفتگی گلزار شهدای روستا، برگزاریی اردوهای فرهنگی تفریحی و برنامه های متنوع ورزشی از قبیل کوهنودی، فوتسال و ... برگزاری جلسه هیئت عاشقان ولایت با رویکردی فرهنگی اخلاقی برای مردم و بسیجیان روستا از جمله فعالیتهای چشمگیر پایگاه مقاومت امام رضا(ع) در روستای کمتر برخوردار صادق آباد بوده است.

محمد حسن میرزایی ضمن تقدیر از همکاری و حضور با بصیرت بسیجیان گرانقدر حوزه مقاومت امام سجاد(ع) بخش مرکزی در تمام صحنه های انقلاب با عنوان نمودن محرومیتهای زیاد روستاهای این بخش، از مسئولین امر در جهت رفع فقر، محرومیت و مشکلات عدیده‌ی این روستاها در زمینه های مختلف رفاهی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و... درخواست کمک و مساعدت نمود.

وی افزود: بسیجیان حوزه مقاومت امام سجاد(ع) آمادگی خود را در جهت رفع مشکلات و موانع اقتصادی، رفاهی و ... مردم این بخش اعلام و در تمامی زمینه ها آماده‌ی همکاری با مسئولین شهرستان می باشند.

محمد حسن میرزائی تصریح کرد: ظرفیتهای خوبی در این مناطق محروم وجود دارد که مسئولین می بایست با توجه بیشتر به این مناطق زمینه‌ی رشد و تعالی ایشان را فراهم سازند.  

نام:
ایمیل:
* نظر: