يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۵:۵۸
کد خبر: ۹۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
فارس
دوره فلوشيپ فرهنگي استادان دانشگاه علوم پزشكي شيراز آغاز و در حال برگزاري است.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از "وب دا" در شیراز، قائم مقام معاون فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اعلام اين خبر، گفت: دوره جديد فلوشيپ فرهنگي استادان اين دانشگاه به مدت 32 ساعت آموزشي و در 16 جلسه آغاز شده و در حال برگزاری است.

دكتر "محمدرضا سمايي" ادامه داد: اين كلاس ها كه در روزهاي دوشنبه و سه شنبه هر هفته و به مدت چهار هفته پیرامون موضوع روانشناسي و تربيت كودك برگزار مي شوند.

این عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اشاره به اين مورد كه اين دوره هاي آموزشي با استقبال خوب استادان دانشگاه مواجه شده است، ادامه داد: براي غناء و ارتقای سطح علمي اين دوره هاي آموزشي، تلاش شده از استادان صاحب نام كشوري و متخصص در مقوله فرزندپروري استفاده شود.

دکتر سمايي با بیان اینکه اين دوره فلوشيپ فرهنگي استادان دانشگاه با حضور 40 عضو هيات علمي، در حال برگزاری استف گفت: اين دوره هاي آموزشي داراي امتياز علمي بوده و استادان براي ارتقای رتبه مي بايست در اين دوره ها شركت داتشه باشند.

قائم مقام معاون فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه با اشاره به استمرار اين دوره هاي آموزشي، یادآور شد: دوره هاي فلوشيپ فرهنگي استادان با موضوعات متنوع ادامه داشته و تلاش داريم تا هر سال دو تا سه دوره آموزشي در اين دانشگاه برگزار کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: