يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۰:۵۹
کد خبر: ۹۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
رئیس ارشاد فیروزآباد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد گفت: مهلت ارسال آثار سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران تا پایان ‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس  به نقل از خبرگزاری فارس ، سلیمان شریفی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که با حضور فرماندار و اعضای این انجمن و فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران، شهرداران و فعالان این عرصه باید در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارتقا سطح علمی و فرهنگی شهروندان و روستاییان بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: موضوع کتاب‌خوانی با فرهنگ عمومی کشور ارتباط تنگاتنگی دارد و هرچه میزان و سرانه مطالعه در جامعه بالا رود آگاهی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اجتماع ارتقا می‌یابد و راه دشمن را در تهاجم سد می‌کند و بی‌شک چنین جامعه‌ای به سعادت نزدیک‌تر خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد ادامه داد: سومین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و کتاب‌خوانی در سراسر کشور با حمایت از طرح‌های ابتکاری و فعالیت‌های انجام‌شده در این حوزه به‌صورت رقابتی در حال اجراست و مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتاب‌خوانی انجام می‌گیرد.

شریفی اضافه کرد: برای شرکت در این جشنواره ضروری است مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مدارک و مستندات با امضا دهیار، رئیس شورای اسلامی و مسؤول کتابخانه یا متولی طرح‌های کتاب‌خوانی به همراه فرم‌های تکمیل‌شده به دبیرخانه استانی جشنواره مستقر در اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های فارس و یا به‌صورت مستقیم به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت www.bookpromotion.ir فرم‌های مربوط را دانلود و پس از تکمیل به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و یا دبیرخانه مرکزی واقع در تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر شماره 7 ساختمان فجر طبقه ششم ارسال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: