يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۴:۲۲
کد خبر: ۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
با حضور اساتید دانشگاه شیراز صورت گرفت ؛
با توجه به نقش برجسته دانشگاه ها در حل مشکلات سازمان های مختلف ، جلسه مشترک مسئولان نیروی انتظامی استان و اساتید دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس ، در جهان امروز پيشرفت و توسعه كشورها بر مبناي علم و دانش استوار است و پژوهش و توليد علم و فناوري از مهمترين عناصر رشد و توسعه اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، صنعتي و سياسي كشور به حساب مي‌آيد که توفيق در اين زمينه‌ها در صورتي محقق مي‌شود كه در برنامه‌ريزي‌هاي هدفمند و كلان كشور در سازمان های مختلف، توجه مناسبي به امر پژوهش و فناوري صورت پذيرد.

در همین راستا نشست مشترك جمعي از مسئولان نيروي انتظامي كشور و استان فارس با اساتيد دانشكده مهندسي دانشگاه شيراز در تالار مرحوم دكتر معيري دانشكده مهندسي برگزار گرديد.

در اين ديدار تخصصي معاونان آموزش و تربيت نيروي انساني و امنيت فناوري اطلاعات و ارتباطات ناجا و مقامات ارشد نيروي انتظامي استان فارس حضور داشتند و با اساتيد دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر در خصوص نيازهاي پژوهشي نيروي انتظامي كشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در اين نشست دستاوردهاي پژوهشي دانشگاه شيراز ازجمله ، سامانه هاي هوشمند تحليل گر ترافيكي ، سامانه پيامكي شبكه اجتماعي NoticeMe و سامانه هوشمند تحليل گر چهره پرداز مركز پژوهشي پايش هوشمند تصويري دانشگاه مورد بررسي قرار گرفت. 

در ديدار مقامات ارشد نيروي انتظامي با هيأت رئيسه دانشگاه شيراز نيز بر توسعه و گسترش بيش از پيش همكاري ها و فعاليت هاي دوجانبه در راستاي توسعه سامانه هاي مورد نياز ناجا تاكيد گرديد .

نام:
ایمیل:
* نظر: