جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۵:۰۵
کد خبر: ۹۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
فارس
مديران بيمارستان ها و مراكز درماني شيراز در بيمارستان حضرت علي اصغر(ع) گرد هم آمده و در راستای پیشبرد ارایه خدمات، همفکری کردند.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری  "وب دا" در شیراز، مدير بيمارستان حضرت علي اصغر(ع) در این خصوص، گفت: در اين تور بيمارستاني كه با هدف بررسي دستاوردهاي جديد اين مركز با محوريت تاثير اجراي راهنماهاي طبابت باليني در كيفيت خدمات بيمارستاني ترتيب داده شده بود، علاوه بر مديران مراكز، استادان دانشكده مديريت و اطلاع رسانی، چند تن از متخصصان و پزشكان بيمارستان  از جمله دكتر "مژگان زماني" متخصص داخلي"، دكتر "تفكري" متخصص طب اورژانس، دكتر "فروغي ني" متخصص داروسازي و برخي مسوولان اجرايي بيمارستان حضور داشتند.


"پرنيان نيك منش" افزود: در ابتداي اين نشست، پزشكان در خصوص تاثير مثبت اجراي راهنماهاي طبابت باليني در جلوگيري از خدمات غيرضروری و افزايش كيفيت درمان در اين بيمارستان، تبادل نظر کردند و يكي از مهم ترين دستاوردهاي اجراي راهنماهاي طبابت باليني را تغيير نگرش پزشكان در مورد درخواست مبتني بر شواهد خدمات پاراكيلينيكي و فرايند هاي پزشكي دانستند.

او با اشاره به ارایه گزارشی از روند تغييرات فرآيندي، اجرايي و عمراني و تاسيساتي بيمارستان در ماه هاي اخير، اثربخشی این فعالیت ها در ارزيابي  عملكرد و دستيابي به اهداف ميان مدت و بلند مدت را نیازمند زمان برشمرد..

اين نشست ها به ابتكار دانشكده مديريت و اطلاع رساني شيراز و با هدف انتقال تجربيات و آشنایی مديران مراكز درماني با روزآمدترين روش هاي علمي مديريت، هر دو هفته يك بار برگزار مي شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: