جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۸:۵۱
کد خبر: ۹۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
در نی ریز صورت گرفت :
تعدادی از نخبگان و کارآفرینان نی ریزی با فراهم کردن سرمایه اولیه و گذر از پیچ و خم ها سخت اداری ، آخرین مراحل خود را در راه اندازی شرکت دانش بنیان سپری می کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس، يکي از مهمترين وظايف مالي - حقوقي تمامي شخصيت هاي حقيقي و حقوقي در کشور، پرداخت ماليات بر عوايد خود مي باشد. از اين روي، شناخت دقيق درآمدهاي مشمول ماليات، معافيت هاي مالياتي، نحوه پرداخت ماليات، پيگيري مشکلات و مسائل مالياتي و آشنايي کامل با اصلاحات جديد قوانين ماليات هاي مستقيم دانشي است که به افراد يا مديران مالي شرکت ها کمک مي کند تا ضمن رعايت قوانين و مقررات مالياتي از پرداخت هاي نادرست ماليات جلوگيري کنند و از سوی دیگر آشنایی با قوانین جدید مالیات ، یکی از ارکان اصلی راه اندازی یک کسب و کار موفق است و نقش اساسی آن در اقتصاد یک کشور بر همگان واضح می باشد.

در همین راستا همایشی تحت عنوان آشنایی با قوانین جدید مالیاتی در سالن تبلیغات اسلامی نیریز برگزار شد و این شهرستان میزبان کارآفرینان خود شد تا علاوه بر آشنایی کارآفرینان با قوانین و مقررات جدید گام مناسبی در حمایت از کارآفرینان داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برداشته شود .

در این همایش اعضای هیات موسس شرکت دانش بنیان بسیج مهندسین نیریز با آموزشی که کسب نمودند ، اولین گام های تشکیل یک شرکت دانش بنیان را برداشته و برای رفع مشکل خود و دیگر یارانشان گام های ارزشمند را برداشتند .

این شرکت دانش بنیان این روزها در حال دریافت آخرین تاییدیه های نهایی و گذر از پیچ و خم های سخت دانش بنیان شدن است که در نهایت این شرکت در نظر دارد با حضور نخبگان بومی ،امکان ایجاد اشتغالی مناسب را فراهم کرده

و با انجام پروژه ها بزرگ در سطح کشور و استان علاوه بر اشتغالزایی ، در حرکت کشور به سمت تحقق اقتصاد کقاومتی  کمک لازم را با توجه به توان و ظرفیت خود انجام دهد .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: