جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۶:۱۷
کد خبر: ۹۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
فرماندار شیراز تاکید کرد
فرماندار شیراز گفت: طرح‌های توسعه‌ای هادی در روستاها نیاز به بازنگری و توجه جدی ازسوی متولیان و دستگاه‌های اجرایی دارد.

به گزارش سازمان علمی بسیج علمی ،پژوهشی فناوری استان فارس ، حیدر عالیشوندی در جلسه شورای اداری شهر داریون با اشاره به اینکه بازنگری طرح‌های هادی روستایی در راستای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: با بازنگری در این طرح بسیاری از معضلات و مشکلات پیش روی جامعه روستایی برداشته می‌شود و روند توسعه نیز در این مناطق سرعت می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت روستایی نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجرای فرمانداری شیراز است و با تأمین اعتبار در سال جاری و یا سال آینده راه‌های روستایی داریون آسفالت می‌شود.

فرماندار شهرستان شیراز تصریح کرد: توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار از دیگر رویکردها و استراتژی فرمانداری شیراز است و در این راستا با دو برابر شدن اعتبار کمیته امداد و سازمان بهزیستی شاهد تسریع در رسیدگی به این مناطق هستیم.


فرماندار شهرستان شیراز در ادامه بازدید از شرکت لعابیران زرقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن برجام واردات 15 تا 20 درصد مواد اولیه شرکت لعابیران که از خارج از کشور تأمین می‌شد با تلاش‌های صورت گرفته کاهش می‌یابد و هم‌اکنون نیازهای تولید این کارخانه ازنظر وزنی حدود 55 درصد داخلی و 45 درصد خارجی تأمین می‌شود.


وی اضافه کرد: مواد اولیه این شرکت از نظر ریالی حدود 60 درصد وارداتی و 40 درصد داخلی است که در راستای اجرایی شدن فرمان‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، صادرات شرکت لعابیران برای نخستین بار به کشور ترکیه آغاز می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: