پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع فرماندهان و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز: :"حلقات صالحین بزرگترین شبکه ی انسانی – ولایی در سازمان بسیج می باشد و این شبکه باید تقویت گردد"

در تاریخ95/11/05سردارغیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید نمود.

این بازدید با حضور و استقبال گرم سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده،حجت الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و مسئولین معاونتهای ستادی و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج تابعه و کارکنان،از سردار غیاثی،انجام گردید.

در این بازدید ابتدا سرهنگ پاسدار خسروانی،ضمن خیر مقدم  به سردار غیاثی،گزارشی در دو بخش برون سازمانی و درون سازمانی شامل، موقعیت جغرافیایی،وضعیت فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و ماموریتهای سازمانی،جذب و سازماندهی بسیجیان،حلقات صالحین،شبکه مدیریتی،طرح و برنامه،برنامه های بومی و محلی،اقتصاد مقاومتی،امر به معروف و نهی از منکر،آمادگی رزم،مجمع بسیج شهرستان،نیروی انسانی،مهندسی و عمرانی،آمادی و خلاقیت ها و ابتکارات فرهنگی و اجتماعی فرماندهی و کارکنان ناحیه از جمله اقامه نماز جماعت در اول وقت با حضور و مشارکت بسیجیان و عموم مردم در مساجد واقع در شرق شیراز، در راستای انجام ماموریتهای سازمانی بسیج ارائه نمود.

سپس مسئولین معاونت های علمی و پژوهشی،بسیج سازندگی و آماد و سه نفر از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارمندی،کارگری،مساجد و محلات و بسیج خواهران  تابعه ناحیه ،گزارشی از نمونه فعالیتهای انجام شده در حوزه ماموریتی خود را ارائه دادند.

در ادامه سردار غیاثی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی ،مسئولین و کارکنان ناحیه،پیرامون برکات ایام الله دهه ی مبارکه فجر و نقش حضرت امام (ره)در رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن حضرت،هدایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) به سخنرانی پرداخت.

سردار غیاثی در بخشی از سخنانش بیان داشت:صاحب این انقلاب امام عصر(عج)می باشند و مردم ارتباطشان را با امام عصر(عج)حفظ نموده اند.

سردار غیاثی افزود:ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی ،هیچ نباید نقش رهبری حضرت امام (ره)را فراموش کنیم و با بهره گیری از صحیفه و وصیت نامه الهی- سیاسی حضرت امام(ره)،وظیفه ی حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی،ارزشهای اسلامی و انقلابی و دستاوردهای بزرگ آن را برای آحاد بسیجیان تبیین نمائیم.

سردار غیاثی ادامه داد: فرماندهان نواحی،حوزه های مقاومت بسیج و مسئولین سپاه و بسیج در رده های مقاومت بسیج استان باید اشراف کامل بر حوزه ماموریتی خود داشته باشند و برنامه های سازمانی  را با هدف گذاری مشخص و عمل به موقع و به اندازه انجام دهند.

سردارغیاثی در بخش پایانی سخنانش در خصوص  حلقات صالحین گفت:"حلقات صالحین بزرگترین شبکه ی انسانی ولایی در سازمان بسیج می باشد و این شبکه باید تقویت گردد".

سردار غیاثی با اشاره به موقعیت جغرافیایی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)هم بیان داشت: با توجه به وجود اماکن مذهبی و میراث فرهنگی با اهمیت و با ارزش در شرق شیراز،لازم است در راستای فعالیتهای فرهنگی- تبلیغی و امر به معروف و نهی از منکر، برنامه ریزی مدون جهت مشارکت و حضور مستمرعموم مردم و بسیجیان در مراسم و مناسبتهای دینی- مذهبی،ملی و انقلابی و اقامه نماز جماعت در مساجد،تلاش و کوشش به عمل آید.

بازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز

بازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیرازبازدید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز

نام:
ایمیل:
* نظر: