کد خبر: ۱۰۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
یاداشت
به گزارش تنویر، محمد عبداللهی در یادداشتی با عنوان «کمیته ملی یا میلی؟!» به بررسی تشکیل کمیته ملی بررسی حادثه پلاسکو از سوی رئیس‌جمهور و سوالاتی از روحانی درباره مشکلات مختلف کشور پرداخت که متن کامل این یادداشت در ادامه می‌آید:

رئیس جمهور محترم در اقدامی کاملا غیرانتخاباتی! دستور تشکیل کمیته ملی بررسی علل حادثه پلاسکو را صادر کرده که گزارش آن باید ظرف  2 ماه! و درست همزمان با ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ارائه شود.

اقدامی که همه می دانیم تنها با هدف تخریب هر چه بیشتر رقیب به این بهانه صورت می گیرد. رقیبی که از قضا بیشتر از همه کار کرده و کمتر از همه ادعا.

اما مردم سوال دارند که آقای رئیس جمهور!
آیا سوختن 50 تن از مردم عادی در قطار تهران مشهد که اتفاقا مقصر اصلی اش شخص وزیر شما بود، کمیته ملی نمیخواهد؟

آیا سوء مدیریت دولتی در قبال حوادث طبیعی پر تلفات از گیلان و مازندران تا سیستان و بلوچستان که موجب بی خانمانی وخسارت سنگین چند ده هزار نفری شده است، کمیته ملی نمیخواهد؟

آیا برجامی که صنعت راهبردی هسته ای ما را ویران کرد و عزت ما را در جهان پایمال کرد، کمیته ملی نمیخواهد؟

آیا باز شدن درهای کشور به روی شکلات و پفک خارجی ( و نه تکنولوژی و علم)، کمیته ملی نمیخواهد؟

آیا تعطیلی 60% کارخانه های کشور در دولت شما، کمیته ملی نمیخواهد؟

آیا بیکاری 6 میلیون جوان ایرانی، کمیته ملی نمیخواهد؟

آیا 3 برابر شدن بدهی های دولت و رسیدن آن به بیش از 750 هزار میلیارد تومان بدون ما به ازای عمرانی یا رونق تولید و اشتغال، کمیته ملی نمیخواهد؟

آیا آلودگی هوای تهران و کلان شهرها که عامل مرگ تدریجی مردم ماست و تنها در تهران، سالانه جان 5000 نفر را میگیرد، کمیته ملی نمیخواهد؟!

آیا فسادهای سنگین مدیران رده بالای دولتی از جمله اختلاس 8 هزار میلیاردی و به روایتی 16 هزار میلیاردی مدیران شما و ارتباط برادرتان با آنها، کمیته ملی نمیخواهد؟
همانطور که علت حوادث بزرگ و کوچک برای مردم ما مهم است، قصد و غرض ها هم برایشان مهم است. وقت آن که دولت محترم، چاه های بزرگش را با چاله‌بازی و سیاسی کاری چاره کند، سپری شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: