جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
حوزه بسیج سلمان و پایگاه اجتماعی بهزیستی صورت گرفت:
در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرک سعدی شیراز و با همکاری پایگاه اجتماعی بهزیستی شهرک سعدی، دوره راهکارهای تعامل با نوجوانان در سالن طاووسیه با سخنرانی فرمانده حوزه سلمان برگزار گردید

 در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی در شهرک سعدی شیراز و با همکاری پایگاه اجتماعی بهزیستی شهرک سعدی، دوره راهکارهای تعامل با نوجوانان در سالن طاووسیه با سخنرانی فرمانده حوزه سلمان برگزار گردید .

در این همایش بزرگ که در ادامه سلسله همایش ها و جلسات منظم کاهش آسیب ها در شهرک سعدی برگزار گردید، دکتر سیدمحسن هاشمی به عنوان فرمانده حوزه بسیج شهرک سعدی و استاد دانشگاه به شرح جامعه زیستی نوجوانان در شهرک سعدی پرداخته و با بیان آسیب های ده گانه مشاهده شده دررفتار و زندگی نوجوانان به بیان راهکارهایی در این زمینه از جمله توجه به نیازهای هویتی و محبتی نوجوانان پرداختند .
این برنامه همچون گذشته مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار گرفت که جمعیتی حدود 200 نفر در سالن حضور داشته و به طرح سوالات و مشکلات خویش می پرداختند .

لازم به ذکرست که از ابتدای سال پایگاه اجتماعی شهرک سعدی به سرپرستی خانم زارع با همکاری حوزه بسیج سلمان برنامه های مختلفی در راستای کاهش آسیب های شهرک سعدی اجرا کرده اند که ضمن رضایت و استقبال اهالی این شهرک، سبب کاهش آسیب ها در این منطقه مهم شیراز گردیده است


گزارش تصویری:






نام:
ایمیل:
* نظر: