دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
توسط فرمانده حوزه سلمان تشریح شد:
سید محسن هاشمی فرمانده حوزه بسیج سلمان شهرک سعدی شیراز به شرح برنامه های اعتکاف در محدوده استحفاظی خویش پرداختند.


سید محسن هاشمی فرمانده حوزه بسیج سلمان شهرک سعدی شیراز به شرح برنامه های اعتکاف در محدوده استحفاظی خویش پرداختند. نامبرده با ذکر اهمیت خودسازی و شناخت مسیر الهی شدن، فرصت اعتکاف را بهترین زمان برای این هدف دانستند و بیان نمودند که باید قدر این مقطع کوتاه را دانست و از آن برای بقیه سال توان و انرژی الهی دریافت تا در گرداب جهان خواهی غرق نشد.
ایشان این فرصت را در شهرک سعدی شیراز در سه نقطه بیان دانستند که هم اکنون در حال اجرا می باشد. مهمترین برنامه اجرایی اعتکاف در این شهرک شهید پرور در مسجد جامع می باشد که به همت پایگاه شهید عرشی با برنامه های مختلف فرهنگی و دینی میزبان جوانان می باشد.  در این مسجد به روال هر ساله محفل مختص جوانان خواهر و برادر می باشد که امسال با توجه نامگذاری آن توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی و همچنین انتخابات ریاست جمهوری و شواری اسلامی، رنگ و بوی اعتکاف به زیست اقتصادی و سیاسی جوانان بیشتر اختصاص داده شده و اسانید مطرحی جهت بصیرت بخشی به جوانان معتکف دعوت شده اند.
دکتر هاشمی سپس به این نکته پرداختند که در کنار مسجد جامع، مسجد امام خمینی (ره) در محله دلگشا نیز برای هفتمین بار میزبان جوانان معتکف بوده و در کنار آن در شهرک امام موسی کاظم (ع) در محله موسوم به برآفتاب نیز برنامه اعتکاف برای جوانان در نظر گرفته شده است که خوشبختانه در هر سه نقطه جوانان از برنامه استقبال نموده اند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: