جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی در جمع خانواده های کارکنان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) :

به مناسبت سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)وهمچنین گرامیداشت اعیاد شعبانیه،توسط کانون فرهنگی خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)،برنامه فرهنگی- مذهبی خانواده کارکنان در روز یکشنبه تاریخ96/02/10با حضور حجه الاسلام والمسلمین محمود رمضانی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده محترم و سرگرد پاسدار محمد مباشری مسئول محترم حفاظت اطلاعات این ناحیه در مکان باغ خانواده خلیج فارس واقع در شرق شیراز برگزار گردید.

در این مراسم معنوی،بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء،سرهنگ پاسدار خسروانی،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خانواده کارکنان،درخصوص مسائل اعتقادی،فرهنگی،سیاسی،اخلاقی،تربیتی واجتماعی در زندگی فردی،خانوادگی واجتماعی و همچنین آگاهی بخشی و بصیرت افزایی با رعایت کامل قوانین و مقررات سپاه و بسیج در بین خویشان و بستگان در تمام موضوعات بویژه،انتخابات ریاست جمهوری و جذب عامه مردم برای حضور آگاهانه و گسترده در انتخابات ،مطالبی را بیان داشت.

سرهنگ پاسدار خسروانی در بخشی از سخنانش بیان داشت:"تقوی،معنویات،ولایتمداری،سبک زندگی اسلامی،ساده زیستی و مردمی بودن،بصیرت دینی و انقلابی،دشمن شناسی و روحیه انقلابی داشتن از الزامات زندگی خانوادگی کارکنان سپاه و بسیج می باشد".

وی در خصوص مسئله ی انتخابات و دانستن شاخص های انتخاب کاندیدای اصلح،با توجه به فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)گفت: کاندیدای اصلح شخصی است که با تقوی،پیرو ولایت،مدیر و مدبر،بصیر،شجاع،استکبارستیز و ساده زیست باشد.

در ادامه این مراسم،مولود خوانی توسط برادر فهندژسعدی،سرود انقلابی توسط یکی از سربازان،برنامه مسابقات قرآنی کودکان،تجلیل از پایوران نمونه،پذیرایی واهداء هدایا  به خانواده های کارکنان به پایان رسید.

"گزارش تصویری"

 

نام:
ایمیل:
* نظر: