کد خبر: ۱۰۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
میلاد سرافراز فعال دانشجویی فسا:
میلاد سرافراز از فعال دانشجویی فسا گفت: مدیر انقلابی کسی است که حقوق های نجومی نداشته باشد.
به گزارش تنویر ، میلاد سرافراز فعال دانشجویی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زاهد شهر فسا ضمن اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات که می فرمایند : انتخابات مایه آبرو و عزت این کشور است بیان داشت:  طبق گفته ایشان حضور در انتخابات از واجبات می باشد چرا که عده ای در انتخابات شرکت نمی کنند و انتظار دارند همه کارهای انجام شده بر میل آنان باشد، نمی شود کسی در انتخابات شرکت نکند و بگوید  چرا فلان کار نشد پس اگر مردم شرکت کنند می توانند سرنوشت را خود رقم بزنند.

وی افزود: در این مملکت انتخابات نشان دهنده آزادی  این ملت می باشد کسانی که با انتخاب خود فردی را  بر می گزینند که از حق و آبرو آنان دفاع می کند. انتخابات برای تمامی مردان و زنان این کشور یک امر و مظهر سیاسی می باشد ، کسانی که با حضور در این همه پرسی عظیم ، قدرت سیاسی خود و اسلام را به نمایش می گذارند و به جهان اعلام می کنند که هنوز یک ایرانی هستند چرا که فقط غیرت  یک ایرانی چنین حضور با شکوهی را می تواند رقم بزند.

وی در ادامه گفت: انتظار مردم این است که اگر نامزدی وعده ای می دهد اول آن که عمل کند و دوم آن که بشود آن را اجرایی کرد نه این که فقط درحد حرف باشد یا باعث شود کشور زیان کند ، برنامه ریزی برای پیش برد اهداف لازم و ضروری هست و اگر نامزدی نتواند یک برنامه و هدف را تعریف کند رو به حرف های کلیشه ای می آورد و این کار باعث توقف رشد و پیشرفت کشور می شود ، هیچ کدام از  نامزدهای ریاست جمهوری نباید کارهایی که در گذشته را انجام دادند را به عنوان تبلیغات خود استفاده کنند . باید به دنبال آینده بروند و ببینند که چه کاری می توانند برای مردم انجام دهند نه این که به فکر رو کردن سوابق پیشین خود باشند.

وی اظهار داشت: در این بُرهه زمانی که مملکت ما توسط برخی کشورهای به ظاهر قدرتمند تهدید می شود حضور مردم در انتخابات باعث دل سرد شدن دشمنان این نظام و باعث شکوه و پیشرفت این مملکت می شود . در جهان کنونی که برخی کشور ها حتی اختیاری از خود ندارند و زیر سلطه دیگر کشورها هستند آرای بالای ریاست جمهوری اسلامی ایران می تواند نشان دهنده عزت و سربلندی آن شخص در جهان باشد و با اقتدار در جوامع بین المللی حضور پیدا کند.

وی عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و کارکنان ارتش جهوری اسلامی ایران می فرمایند ترس از دشمن ، اول بدبختی است و اگر کسی می ترسد از جانب خودش بترسد نه به حساب مردم ، طبق گفته ایشان ما در این کشور به شخصی نیاز داریم که در مقابل دشمنان و برخی کشور های به ظاهر قدرتمند نترسد و مدام در مورد سازش با ابرقدرتها سخن نگوید و اگر هم از دیگر کشورها می ترسد به پای مردم نگذارد چرا که این کار باعث بی عزتی مردم این کشور می شود.

این فعال دانشجویی گفت: رییس جمهور منتخب این مردم باید مدیر انقلابی و مدبر باشد چرا که مدیر انقلابی کسی است که حقوق های نجومی نداشته باشد و نگذارد دیگر مسئولان کشور حتی به فکر آن باشد ، مملکت را از اختلاس که یک دزدی آشکار می باشد و حق و حقوق مردم را نادیده می گیرد دور کند و به فکر معیشت مردم باشد و صادقانه سخن بگوید و به وعده های انتخاباتی خود عمل کند چرا که به گفته رهبر معظم انقلاب  حقوق های نجومی ، هجوم به ارزش هاست.

وی اضافه کرد: در ایران انتخابات یک حرکت نمایشی نمی باشد و افراد به طور مستقیم و در دید همه انتخاب می شود، نباید وعده انتخاباتی ریاست جهوری اسلامی ایران  یک حرکت نمایشی قبل رای گیری باشد.

وی گفت: در سال های اخیر رهبر انقلاب بارها درباره اقتصاد مقاومتی سخن گفته ولی متاسفانه هیچ یک از مسئولان توجهی نکردند شاید یک ستاد به اسم اقتصاد مقاومتی تشکیل شده باشد ولی در عمل چیزی مشاهده نشده و رئیس جمهور باید به تولید داخل توجه کند و از واردات بی رویه به داخل کشور جلوگیری کند ، نه این که بنشیند به امید وعده های توخالی برخی کشورها ، کشورهایی که حتی به سند و وعده حکومتی خود در قبال دیگر کشورها  عمل نمی کنند .

وی افزود: مگر می شود کالای قاچاقی آن هم به طور انبوه وارد کشور شود و هیچ سازمان  و هیچ کدام از مسئولین این مملکت خبر نداشته باشند و شاید هم این بیخبری مسئولان دلیل بر اول ، نا کارآمدی آنان و دوم شاید این که صلاح نمی دانند .
 

وی ادامه داد:  در جامعه برخی دو گانه جنگ و صلح را  القا میکنند که اگر با کشورهای به ظاهر قدرتمند و به خصوص آمریکای جنایتکار سَر سازش نداشته باشیم احتمال وقوع جنگ را می دهند ، و متاسفانه سر سازش با ابر قدرتها یعنی تعطیلی صنعت هسته ای و موشکی این کشور چرا که مشاهده کردیم بعد از توافق هسته ای و امضای برجام اکنون صحبت از برنامه موشکی می زنند و خواهان تعطیلی آن نیز هستند، من به شما می گویم با توجه به تجربه اوایل انقلاب اسلامی  اگر آمریکا ، قدرت و جرات حمله داشت این کار را می کرد مانند مدتی قبل که به طور غیر قانونی و از روی نادانی دست به حمله موشکی علیه کشور سوریه زد .
وی اذعان داشت: در نزدیکی به انتخابات عده ای شروع می کنند به گفتن حرف هایی که باعث می شود رای شورای نگهبان در افکار مردم خراب شود و مردم باید بدانند که چنین افرادی فقط برای منافع خود سخن می گویند چرا که انتظار دارند افرادی از جنس خود که به دنبال چپاول سرمایه این ملت و مملکت هستند به راس کار آیند و زمانی که شورای محترم نگهبان توطئه و نقشه ریزی آنان را خنثی می کند به دنبال ضربه زدن به این شورا هستند چرا که طبق فرموده مقام معظم رهبری : شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه برای حراست از نظام اسلامی است و این پذیرفتن نظر شورای نگهبان هم پذیرفتن حرف ولی فقیه و هم خنثی کردن توطئه ی برخی در داخل و خارج کشور می شود .

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز در انتخابات شرکت کنیم اول اینکه به وظیفه شرعی خود عمل کرده و دوم این که ما می توانیم در سایه حضور پر شور در انتخابات امنیت خود و فرزندانمان را تامین کنیم چرا که این کار موجب می شود هیچ کس در این جهان جرات دست درازی به مملکتی که مردم پشتیبان آن هستند را نداشته باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر: