سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
berooz
۰۷:۵۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی:

به مناسبت عید مبارک نیمه شعبان،سالروز میلاد با سعادت و سراسر نورآخرین حجت الهی و منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج)گردهمایی تبیینی- ترویجی سبک زندگی اسلامی و مصون سازی فرهنگی کارکنان پایورناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز،در تاریخ23/02/96با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود رمضانی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و سرهنگ پاسدارمرتضی خسروانی فرمانده این ناحیه در مکان نمازخانه برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین رمضانی،ضمن تبریک عید نیمه شعبان به کارکنان،پیرامون اوضاع سیاسی وشرایط زمان ولادت مبارک امام عصر(عج)،دوران غیبت صغری و غیبت کبرای آن حضرت و موضوع مهدویت و انتظار و در بخش دیگری از سخنانشان پیرامون قرائت،حفظ و عمل به آیات قرآن کریم خصوصا آیات موضوعی امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را بیان داشتند.

در ادامه سرهنگ پاسدار خسروانی،ضمن تبریک میلاد با سعادت آقا امام زمان(ع)پیرامون موضوع مهدویت و انتظار و سبک زندگی اسلامی و مصون سازی فرهنگی کارکنان،بسیجیان و عموم مردم در جامعه به سخنرانی پرداخت.

سرهنگ پاسدار خسروانی در بخشی از سخنانش بیان داشت:

دشمنان اسلام و عوامل داخلی آنها در جنگ نرم از طریق ماهواره و فضای مجازی،فرهنگ اسلامی و انقلابی،ارزشها،شخصیتها و نیروهای مومن و انقلابی ما را دائما مورد هجمه و تخریب قرارمی دهند و دلسوزی و ارشاد این نیروهای انقلابی برای حفظ دین و فرهنگ مردم را دخالت در امور زندگی آنها القاء می کنند.

وی ادامه داد:اهل بیت(علیهم السلام)در جایگاهی هستند که مردم بوسیله ی ایشان مورد امتحان الهی قرار می گیرند و ما همیشه در معرض امتحان الهی هستیم.

سرهنگ پاسدار خسروانی افزود:"افراد انقلابی،هیچگاه در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و آسیب های اجتماعی درجامعه بی تفاوت نیستند و همیشه احساس تکلیف می نمایند"وی گفت:وظیفه اسلامی و انقلابی ما نسبت به عامه ی مردم بسیار بزرگتر و مهم تر است.ما هرجا احساس تکلیف نکردیم  و یا  از خود ضعف نشان دادیم و مردم هر جا در امتحان الهی مردود شدند یا بشوند،به کل جامعه ضربه و آسیب خواهد رسید.

سرهنگ پاسدار خسروانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات  ریاست جمهوری ،همت و تلاش کارکنان،در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در بین بسیجیان و عموم مردم برای حضورگسترده و حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شد و وظیفه اسلامی و انقلابی کارکنان را تبیین ارزشها،اصول و آرمانهای والای انقلاب اسلامی وبیان خصوصیات نامزد اصلح با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)دانست که فرمودند:اصلح کسی است که شجاع،ساده زیست،به فکر حل مشکلات معیشتی طبقات ضعیف و محرومان جامعه باشد،بصیرت داشته باشد،دشمن شناس و استکبار ستیز باشد،زیرا عمل به "هیهات من الذله"امام حسین(ع)،فریاد مرگ برآمریکاست.


 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: