کد خبر: ۱۰۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
به همت مدیریت ورزش و کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه فسا
به همت مدیریت ورزش سپاه ناحیه فسا نشست امر به معروف و نهی از منکر با حضور ورزشکاران بسیجی حوزه های مقاومت برگزار گردید .
به گزارش تنویر  ، به همت مدیریت ورزش سپاه ناحیه فسا نشست امر به معروف و نهی از منکر با حضور ورزشکاران بسیجی حوزه های مقاومت برگزار گردید .
در این نشست روشنگری سرهنگ پاسدار محمد علی شیبانی فرمانده سپاه ناحیه فسا ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در مراسم ، در خصوص نقش ورزش در سلامتی روح و جسم مطالبی بیان نمود. وی در بخشی از سخنان خود گفت : اسلام که به عنوان دین کامل از طرف خداوند به ما معرفی شده ما را به تلاش و تکاپو در جهت تعالی روح و جسم راهنمایی کرده است که این در آموزه های دینیمان و از زبان بزرگان و ائمه اطهار (ع) بیان شده است. ورزشکاران عزیزمان که مایه سربلندی کشور هستند باعث انتقال فرهنگ ایران اسلامی به سایر کشورهای جهان خواهند بود . وقتی بانوی ما الگو و سرمشقش فاطمه زهرا (س) باشد شما می بینید در هرجای جهان باشد با حجاب ظاهر می شود و این مایه افتخار می باشد .
در ابتدای این برنامه نیز برادر پاسدار رحیم سامانی به عنوان مسئول مدیریت ورزش سپاه ناحیه فسا گزارشی در خصوص نشست های روشنگری به حاضران ارائه نمود.

erywyeywey
erywyeywey
erywyeywey
erywyeywey
erywyeywey
erywyeywey
erywyeywey
erywyeywey
نام:
ایمیل:
* نظر: