کد خبر: ۱۰۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
فرمانده سپاه فجر استان فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین معارفه و تکریم مسؤول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: خط قرمز سپاه برقراری امنیت درکشور است و برای تحقق آن با هیچ‌کس رودربایستی ندارد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مسؤولان قدیم و جدید بسیج رسانه فارس در سخنانی اظهار داشت: اگر تربیون در اختیار ما قرار گیرد هنر نیست که پشت سر مسؤولان مطالب خلاف واقع را عنوان کرد و منجر به سلب آرامش جامعه شد، بلکه باید خود را در مسیر انقلاب اسلامی  قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه نباید تربیون مسؤولان  قرار گیرد و در غیر این صورت تاثیرگذاری خود را در میان اقشار جامعه از دست می‌دهد، افزود: انتظار راهبردی از رسانه دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، تقوای دینی، سیاسی و استقلال فکری و اقتصادی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: با همت و تلاش بسیجیان و نیز سپاه پاسداران، ایران اسلامی با تکیه به فرامین رهبری و توسل به امام عصر به لنگرگاه امنیت در جهان و منطقه تبدیل شده است و باید در جهت حفظ وحراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با قدرت گام برداشته شود.

وی بیان داشت: ماندگاری ایران اسلامی در جنگ‌های نرم و سخت نتیجه استقامت و پایداری اقشار مختلف جامعه در برابر تهدیدها و  توطئه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی دشمنان است.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ‌های 22 و23 روزه در برابر رژیم صهیونیستی که در زمره پنجمین ارتش‌ بزرگ دنیا قرار گرفته نشان از الگوپذیری و تاسی از اندیشه و فکر بسیجیان و سپاه است.

غیاثی با اشاره به توفیق ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، هسته‌ای و فرهنگی ابراز داشت: برخلاف بعضی‌ها که موضع ما را انفعالی می‌بینند، در جنگ نرم انقلاب اسلامی در موضع آفندی قرار گرفته است.

مسؤول جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس در ادامه این آئین اظهار داشت: به دلیل فعالیت‌های رئیس پیشین این سازمان، بسیج رسانه فارس با ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود در طی 2 سال متوالی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

مصطفی اژدری خاطرنشان کرد: در جنگ نرمی که دشمن بر ما تحمیل کرده است، رسانه‌ها وظیفه‌ای سنگین بر دوش داشته و باید آتش به اختیار عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فجر استان فارس، مصطفی اژدری به عنوان مسؤول بسیج رسانه استان فارس معرفی و از خدمات میلاد امیری‌نژاد مسؤول پیشین این سازمان تقدیر شد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: