شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع):
جلسه دیدار کارکنان پایور سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)با سرهنگ پاسدار خسروانی فرمانده ناحیه به مناسبت هفته ایمنی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران،در تاریخ96/07/17در مکان نمازخانه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا توسط یکی از کارکنان آیاتی از کلام الله مجید قرائت گردید.سپس سرهنگ پاسدار خسروانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان در انجام وظایف سازمانی،در بخش اول سخنانش در خصوص مسائل فرهنگی،سیاسی و اجتماعی روز از جمله  استقبال عموم مردم برای حضور درحماسه ی عظیم اربعین حسینی،جنگ روانی دشمنان اسلام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رئیس محترم قوه قضائیه با توجه  به تصمیم قاطع ایشان برای مبارزه با عاملان فساد اقتصادی در کشور،اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ائمه ی محترم جمعه که در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام، در بین  ملت بصیرت افزایی و روشنگری می کنند  به سخنرانی پرداخت. وی گفت: امروز بزرگترین خیانت به اسلام و انقلاب اسلامی،عوض کردن ارزشهای اسلامی و انقلابی در جامعه است.

سرهنگ پاسدار خسروانی همچنین در خصوص تلاش برای حفظ و ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی  و شعائر اسلامی  و پیشگیری ازآسیب های اجتماعی در جامعه،بیان داشت:همه ی ما وظیفه داریم،گستره نفوذ فرهنگی،سیاسی و اجتماعی بسیج در جامعه را حفظ و استمرار بخشیم. 

سرهنگ پاسدار خسروانی،در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برنامه ها و حرکت درون سازمانی و برون سازمانی بسیج بیان داشت: حرکت درونی بر مبنا و اساس مطالبات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه(حفظه الله تعالی)تدابیر، فرامین و رهنمودهای معظم له برای تقویت ساختار و استحکام بسیج و در حرکت بیرونی،اعتلای بسیج در کشور مد نظر می باشد و اثر بخشی ،رمز اصلی مفید بودن برنامه های فرهنگی،سیاسی و اجتماعی بسیج در جامعه است.

سرهنگ پاسدار خسروانی،در ادامه سخنانش به تشریح برنامه های سازمانی بسیج که ان شاء الله بزودی ثمرات و برکات آن در جامعه مشهود خواهد بود پرداخت.وی از جمله این برنامه ها را،طرح راه اندازی صندوقهای قرض الحسنه محله ای،طرح اجرای گشت های  اطلاعاتی- امنیتی بسیج محله محور با حضور شبانه روزی اعضای فعال گردانهای بیت المقدس،طرح سلامت هدفمند مردم با اعزام تیم های مجرب پزشکی به مناطق محروم روستایی،طرح پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد،طلاق،فقر فرهنگی و اجتماعی و...برشمرد.

در ادامه این جلسه،سرهنگ پاسدار خرمی مسئول معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فجر استان فارس،در خصوص اهمیت ایمنی از دیدگاه اسلام و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)و اهمیت پیشگیری از سوانح و حوادث در سپاه و بسیج مطالبی را بیان داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: