يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
سروان پاسدار ابراهیم مرتضوی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع):

جلسه هماهنگی ستاد اربعین در ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)،در تاریخ15/08/96با حضور سروان پاسدار ابراهیم مرتضوی نسب مسئول معاونت بازرسی و جانشین فرماندهی ،با حضور اعضای شورای فرماندهی این ناحیه برگزار گردید.

در این جلسه، سروان پاسدار مرتضوی،ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر،ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)به حاضرین در جلسه،به تشریح برنامه های فرهنگی تبلیغی ناحیه در روز اربعین و تجمع بزرگ اربعینیان در شیراز"سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام"پرداخت.

سروان پاسدار مرتضوی گفت:"تجمع بزرگ هیئات مذهبی و عزاداری در اربعین حسینی،یک حرکت بزرگ فرهنگی و پاسداشت شعائر دین اسلام است".

وی افزود: برنامه مراسم عزاداری اربعین حسینی،ان شاء الله در روز پنجشنبه تاریخ18/08/96ساعت9صبح همزمان با سراسر کشور،با حضور گسترده و پرشور هیئات مذهبی،بسیج مساجد و محلات،بسیج اقشار،بسیج دانش آموزی و عموم مردم،شروع می شود و در مسیرهای سطح شهر شیراز منتهی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)ادامه خواهد داشت.وی گفت: مطمئنا اجر و پاداش همه ی افرادی که با  شور و معرفت وعشق به امام حسین(ع)و مکتب امامت و ولایت،در این حرکت عظیم مردمی شرکت می کنند،همانند زائران حسینی در کربلای معلی در نزد حق تعالی محفوظ خواهد بود.

سروان پاسدار مرتضوی،ادامه داد: وظیفه دینی و انقلابی همه ی ما این است که تمام همت وتلاشمان را  برای دعوت و حضور پرشور و گسترده عموم مردم در این مراسم معنوی به کار ببندیم و برای این کار می توانیم از ظرفیت فضای مجازی و سامانه پیامکی استفاده کنیم.

گفتنی است، در مسیرهای راهپیمایی مردم به سمت حرم مطهر،از جمله دروازه سعدی،میدان غدیر،سه راه احمدی،موکب ها یی توسط بسیجیان این ناحیه با همکاری خیرین و هیئات مذهبی دائر می گردد و بسیجیان از عموم عزاداران حسینی پذیرایی خواهند نمود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: