جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
حوزه مقاومت بسیج قدس:

به گزارش خبرنگار تنویر حوزه مقاومت بسیج قدس،فرمانده این حوزه در یک نشست خبری برنامه های اجرایی این ایام را تشریح  و عنوان نمودکه به خاطرتقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، این دهه  به نام فجر فاطمی نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: ما برنامه های خود را یک روز زودتر در 11 بهمن با غبار روبی گلزار شهدا آغاز خواهیم کرد. مراسمات پیش بینی شده این دهه با مشارکت مردم و محوریت مساجد برگزار خواهند شد

افتتاح پایگاه مقاومت، نشست های بصیرتی، برگزاری 2 یادواره شهدا، پیاده روی بزرگ رهروان ولایت، دیدار و تکریم خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، طرح جهادگران سلامت را  از جمله برنامه های دهه فجر فاطمی در پایگاههای مقاومت تابعه  عنوان کرد.

محمد حسین اطاعتی افزود گشت های بسیج  محله محور ( که از اول بهمن آغاز شده و رضایت مردمی را در بر داشته است)، راه اندازی صندوقهای مسجد محور در 2 نقطه محلات این حوزه، پیگیری رفع آسیب های اجتماعی با اولویت طلاق و اعتیاد و اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم در شهر شیراز در حال اجرا است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس عنوان نمود بیش از 80 برنامه در این ایام برگزار میگردد.محمد حسین اطاعتی از امت خداجو و ولایتمدار شهر شیراز،سومین حرم اهل بیت (س) جهت حضور پرشور و نمایش حماسه ی ماندگار دیگردر طول تاریخ چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میثاق مجدد با امام امت و ولی امر مسلمین جهان در روز راهپیمایی 22 بهمن  دعوت نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: