کد خبر: ۱۱۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای بالابردن توان خانواده‌های مددجو در نظر گرفته‌ایم.


    فارس|7000 میلیارد تومان برای ارتقای توان خانواده‌های مددجو اختصاص یافت

به گزارش بیکافارس، علی ربیعی برای شرکت در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال به این شهرستان سفر کرد و اظهار داشت: بالغ بر 7000 میلیارد تومان برای بالابردن توان خانواده‌های مددجو در نظر گرفته‌ایم تا نسبت به سال گذشته بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی گفت: همچنین مبلغ 215 میلیارد تومان جهت بیمه زنان سرپرست خانوار تصویب شده و امیدواریم از ماه آینده زنانی که شناسایی شده و در اولویت هستند را بتوانیم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهیم.

وزیر رفاه از تصویب ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی اقلید به پلی کلینیک خبر داد و گفت: راه‌اندازی خانه امید اقلید در جهت ایجاد محلی برای فعالیت و اوغات فراغت بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

ربیعی با اشاره به مشکلات سد راه صنایع در اقلید افزود: در شهرستان اقلید برخی از صنایع هستند که ما باید کمک بکنیم که سرپا بمانند مثل کارخانه قند و کشتارگاه دام صنعتی که بایستی احیا شده و از این وضعیت خارج بشود علاوه بر آن برخی صنایع دیگر نیز که نیاز به کمک داشتند گزارش آن‌ها را نیز دریافت کردیم که مقرر شد گروهی در استان اینها را بررسی کرده و کارهایی که بایستی توسط سایر دستگاه‌ها انجام شود در برنامه قرار گیرد.

افتتاح هتلینگ بخش جراحی اعصاب و ارتوپدی بیمارستان شهید بهشتی شیراز، حضور در جشن بزرگ کارگری شیراز، افتتاح سالن ورزشی کارگران شیراز، دیدار با نخبگان جامعه هدف وزارت در استان و افتتاح زمین‌های تنیس خاکی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مرودشت از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان فارس است.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: