جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
هفته بسیج در رحمت آباد
خواهران بسیجی همزمان با هفته بسیج، با حضور خود در عرصه های مختلف خدمت رسانی و با اقدامات گسترده جهادی، فرهنگی و بهداشتی در رحمت آباد، شعار بسیج پیشرو خدمت، سلامت و امیدآفرین را به عمل تبدیل نمودند.
خواهران بسیجی پایگاه های حوزه حضرت زینب سلام الله علیها، اقدامات مناسبی در جهت مقابله با ویروس کرونا و همچنین جنگ نرم دشمن در منطقه خود انجام دادند.

بسیجیان پایگاه ام أبیها سلام الله علیها با حضور در میادین و معابر روستای رحمت آباد، در مواجهه با افراد بی توجه به مسائل بهداشتی به نهی از منکر مبادرت نموده و با تذکر لسانی و همچنین توزیع ١٢٠ عدد ماسک، به مقابله با کرونا پرداختند.

در برنامه دیگری از این حوزه مقاومت، چندین بسته لوازم التحریر تهیه و پس از بسته بندی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

خواهران پایگاه حضرت صدیقه سلام الله علیها نیز در یک برنامه مهم، با تعامل و مشارکت با مرکز بهداشت روستا در اجرای طرح همیار سلامت، به آموزش مقابله و پیشگیری از ابتلا به کرونا پرداختند.

پایگاه مقاومت حضرت آسیه سلام الله علیها نیز در این هفته، اقدام به تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته فرهنگی در قالب رزمایش نهضت همدلی و کمک های مؤمنانه نموده است.

در ادامه برنامه های هفته بسیج، به همت خواهران بسیجی، اردوی جهادی یک روزه ی آموزش درس ریاضی به دانش آموزان برگزار گردید.

از دیگر برنامه های این حوزه نیز می توان به تجلیل از بسیجیان و پیشکسوتان بسیجی اشاره نمود که در مکان حوزه مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها انجام گرفت.

در ادامه خبر، تصاویر این خدمات را می بینید.



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: