جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱
معاون عملیات سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز :
معاون عملیات سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز از کشف انبار احتکار مواد غذایی و شوینده به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شیراز خبر داد.
کشف انبار احتکار مواد غذایی و شوینده با ارزش بیش از یک میلیارد ریال

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ، حسین مباشری با اعلام این خبر گفت: برابر گزارشات دریافتی، گشت مشترک تیم عملیاتی نوّاب سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) و اداره کل صنعت، معدن و تجارت فارس، از یک انبار در شهر شیراز تعداد قابل توجهی اقلام غذایی و شوینده کشف گردید.
وی ادامه داد: در بازدید از انبار یک فروشگاه در شیراز تعداد قابل توجهی از مواد شوینده، روغن، شکر، چای و سایر اقلام با قیمت تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال نگهداری می‌شد که متاسفانه انبار این فروشگاه در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت نرسیده بود.
معاون عملیات سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه در این انبار یک دستگاه پرینتر تاریخ زن نیز کشف شده، افزود: پرونده این فروشنده نیز به ظن احتکار به مراجع مرتبط انتقال داده شده است.
مباشری افزود: سپاه ناحیه احمد ابن موسی (علیه السلام) شیراز آمادگی دریافت گزارشات در این خصوص را داشته و از همه شهروندان تقاضا می شود هرگونه اخبار مبنی بر موضوعات مشابه به این سپاه اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: