آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
مسئول نمایندگی سپاه فجر :
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: جنگ ترکیبی دشمن برای نشان دادن ناکارامدی نظام با جهاد تبیین خنثی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله(ع)شیراز، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: همه انسان‌ها در همه جوامع به دنبال موفقیت هستند و موفقیت از دیدگاه‌های مختلف، متفاوت است، مسیر موفقیت از دید آیات و روایات، ایمان و ارتباط با خدا و در یک کلام خدا محوری است.

محمودی‌زاده با تاکید بر اینکه انسان در صورتی ارزش دارد که به خدا وصل باشد، تصریح کرد: انسانیت انسان زمانی جایگاه پیدا می‌کند که ارتباط با خدا داشته باشد و همین مسئله سبب رشد، ارزش، صعود و تکاملی می‌شود. کسی که در راه خدا گام برمی‌دارد، خداوند راه خروج از تاریکی‌ها و سختی‌ها را به او نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: اگر امام راحل توانست در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شود، ایمان و ارتباط قوی با خدا داشت.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده دومین عامل برای موفقیت فرد و جامعه بر اساس آیات و روایات را ولایت مداری دانست و با بیان اینکه از ولایت مداری به عنوان سنگ بنای دین یاد می‌شود، تصریح کرد: اگر دست در دست ولایت داشته باشیم، با قرآن به هدایت و سعادت خواهیم رسید و این معنی حدیث ثقلین است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران هم فهمیده‌اند که امام بدون امت اقتدار ندارد، و از امت بدون امام هم نباید ترسید، تاکید کرد: ایران اسلامی به واسطه ارتباط قوی میان امت و امام است که تاکنون پیروز و سربلند بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تاکید بر همراهی گام به گام با ولایت، این امر را رمز موفقیت یک جامعه الهی و توحیدی دانست و افزود: سومین عامل موفقیت فرد و جامعه از نگاه مبانی دینی جهاد فی‌سبیل الله است.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده، جهاد با مال، نفس و زبان را جهادهای مدنظر امام علی علیه السلام در نهج البلاغه عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، همان جهاد با زبان است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام، جهاد تبیین را به عنوان یک جهاد فوری در فضای مجازی و حقیقی و در جمع های مختلف دوستانه و خانوادگی از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده وظیفه ذاتی سپاه را حفاظت و نگهداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه فجر فارس هم برای بصیرت‌افزایی میان پاسداران و بسیجیان در جهاد تبیین برنامه‌هایی تدوین شده است.

سرهنگ پاسدار محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این مراسم با یادآوری اینکه ناحیه،24 حوزه مقاومت و بیش از 700 پایگاه مقاومت دارد، این ناحیه را یکی از پرنیروترین نواحی در سطح استان و کشور خواند و اظهار داشت: ناحیه ثارالله از نظر عده و عده معادل 17 استان کشور است.

وی تصریح کرد: مسئول نمایندگی ولی فقیه و نیروهای این دفتر در ناحیه ثارالله هر جایی که نیاز به کمکشان بود، حضور یافته و صادقانه کمک می‌کردند و اعتقاد قلبی برای حمایت، اطاعت و کمک به مسئول نمایندگی ولی فقیه دارم.
 در پایان این مراسم حجت‌الاسلام حسین علیزاده به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز معرفی شد.



خبرنگار: جعفری

نام:
ایمیل:
* نظر: