آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۳۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد؛
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در تشریح برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه از سپاه از احداث ۵ باب و مرمت ۳۰ باب مسکن محرومان طی این هفته در شیراز خبر داد.

سرهنگ پاسدار مسلم محمدی در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته بسیج گفت: یکی از برکات بسیار بزرگ انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی بوده است که شامل هویت‌بخشی دینی، ملی است.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز به برگزاری دومین کنگره شهدای استان فارس در آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال حول محور این کنگره و در راستای آن در شیراز برگزار خواهد شد. 

محمدی با تأکید بر اینکه بسیج یعنی حضرت علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود، اضافه کرد ما بسیجیان باید مولای متقیان حضرت علی(ع) را به‌عنوان الگو قرار دهیم و به فرمایش ایشان گوش و دل بسپاریم.  

محمدی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه جاری با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز می‌شود، به تشریح برنامه‌های هفته بسیج که توسط این ناحیه  پرداخت و افزود: در این ناحیه ۶۰۰ برنامه در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، تربیتی و خدمات‌رسانی به مردم توسط این ناحیه و پایگاه‌های مقاومت در سطح شیراز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در هفته بسیج خبر داد و گفت: طی این هفته توسط بسیجیان ثارالله(ع)، اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود که در این اردوها ۵ باب از منزل محرومان افتتاح شده و ۳۰ باب منزل دیگر مرمت خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز بیان کرد: افتتاح ۵ پروژه اقتصاد مقاومتی، برپایی میز خدمت، افتتاح آسفالت‌های روستایی در بخش ارژن و خان زنیان، افتتاح دارالقرآن کریم سپاه ثارالله(ع) و برپایی ۳۰ اختتامیه مسابقات قرآنی و همچنین یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

محمدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در طول امسال بسیجیان در عرصه سازندگی اتفاق بسیار خوبی را رقم زدند، تصریح کرد: طی امسال ۳۵ هزار بسته معیشتی و ۸۰ هزار غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد. همچنین توزیع ۶۲ سری جهیزیه بین زوج‌ها، توزیع ۱۰۰ سری سیسمونی، آزادسازی ۱۵ زندانی جرایم غیر عمد و ۲۰۰ دست چادر در بین نیازمندان توسط بسیجیان ثارالله(ع) از دیگر اقدامات انجام شده طی امسال بود.

وی همچنین ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه بیان کرد: بعد از پیروزی عملیات طوفان‌الاقصی که اسرائیل شکست ترمیم‌ناپذیری خورد و به‌شدت روحیه خود را از دست داد، رؤسای کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی برای کمک به رژیم صهیونیستی حاضر شدند.

مسلم محمدی با تصریح اینکه اسرائیل حملات غیرانسانی توسط بمب‌های آمریکا در نوار غزه انجام داد و بمب‌های زیادی بر سر مردم بی‌دفاع این منطقه فرود آورد، گفت: بمب‌های آمریکایی باعث آبرو ریزی اسرائیل و مسئولان کشورهایی شد که از رژیم کودک‌کش اسرائیل حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز بیان کرد: مردم کشورهای مختلف برای مردم فلسطین به پا خاستند و صف‌های مستحکمی علیه جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا تشکیل دادند، گرچه کودکان فلسطینی همچنان  توسط صهیونیست‌ها در حال شهادت هستند، اما جبهه و سنگر مقاومت به کشورهای دیگر صادر شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: