آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۳۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: الحمدلله این روزها در تاریخ به‌عنوان «تحقیرآمیزترین روز برای اسرائیل» بعد از ٧٠ سال ثبت شده است.
مسلم محمدی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در گفت وگو با کانون بسیج رسانه ناحیه با اشاره به حال خوب مردم جبهه مقاومت اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال است که سرزمین‌های اشغالی این چنین شور و حماسه از جوانان فلسطینی را به خود ندیده بود.

وی با بیان اینکه این موضوع را بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره داشتند که چیزی به آخرین روزهای حیات اسرائیل باقی نمانده، افزود: الحمدلله این روزها در تاریخ به‌عنوان «تحقیرآمیزترین روز برای اسرائیل» بعد از ٧٠ سال ثبت شده است.

محمدی در خصوص طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی گفت: اسرائیل که در طول چند سال گذشته سرگرم عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی بود و مرتباً فلسطینیان را تحت‌فشار قرار می‌داد، کاملاً غافلگیر و دچار اشتباه محاسباتی شد.

هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل با «طوفان الاقصی» درهم شکست

مسلم محمدی با اشاره به سوره مبارکه اسراء اذعان داشت: تاریخ طولانی مصیبت انسانی در فلسطین از آثار شوم استعمار است و از تحمیلات مستکبرانه و حق وتویی فاتحان جنگ جهانی دوم در قلب سرزمین‌های مسلمان، حضور غده سرطانی و رژیم کودک کش اسرائیل شد؛ طوری که جلادی اسرائیل هیچ راهی به جز مقاومت مشروع مسلحانه برای آزادسازی سرزمین نهر تا بحر را برای جوانان فلسطینی تحت ستم باقی نگذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در آخر گفت: در این میان سربازان غیور مقاومت و تحت مضیقه‌های محاصره غزه با عملیات پیچیده طوفان الاقصی و با انتقامی وسیع و تاریخی، هیمنه شکست‌ناپذیری افسانه‌ای اسرائیل را له کردند و روند عقب‌نشینی‌های عربی را در هم شکستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: