يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۱:۴۳
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم یادواره شهدای عشایر طایفه بزرگ جشنی منطقه گمبان در دبستان شهید آزاد محمدی برگزار شد.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم یادواره شهدای عشایر طایفه بزرگ جشنی منطقه گمبان در دبستان شهید آزاد محمدی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، مدیر و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و دانش آموزان آموزشگاه شهید آزاد محمدی برگزار شد، سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت شهدای طایفه جشنی مطالبی را پیرامون آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد.

کاظمی در ادامه خاطر نشان کرد: فضای مجازی باید به سمتی پیش برود که دانش آموزان با فرهنگ شهادت و قهرمانان واقعی که شهیدان هستند، بیشتر آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید با هوشیاری ،نقشه های شوم دشمنان که در فضای مجازی پیاده می کنند را خنثی کنید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با تشریح سیره شهداء، خاطراتی از شهید حججی برای دانش‌آموزان بیان کرد.

از دیگر برنامه های این مراسم قرائت وصیت نامه و زندگی نامه شهدای این خطه شهید پرور ،اجرای سرود رفیق شهیدم و تجلیل از خانواده معظم شهدا بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: