شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۳:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
در ایام دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی:
در ایام دهه مبارک فجر و به همت پایگاه شهید حسین همتی، یادواره شهید حسین همتی در مسجد روستای اسلام آباد برگزار شد.
با حضور گسترده عشایر شهید پرور و ولایتمدار طایفه بزرگ جشنی و به همت پایگاه شهید حسین همتی، یادواره شهید حسین همتی در مسجد روستای اسلام آباد شهرستان ارسنجان برگزار شد.
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و غیرت، ایستادگی و شهادت طلبی فرزندان ایران به پیروزی رسید و این انقلاب با روحیه شجاعت، حضور در صحنه و اهدای خون جوانان این مرز و بوم از هر قشر و طبقه ای بخصوص عشایر غیور و انقلابی به صلابت و سرافرازی امروزی رسیده است.
وی، عزت، اقتدار، امنیت، انسجام، عظمت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون مطهر شهدا دانست و افزود:در قبال و حفظ انقلاب اسلامی مسئولیم تا این امانت را در نهایت به صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.
وی اظهار داشت: یکی از جنگهای امروز جنگ روایت هاست و شما از طریق انتشار وصیت نامه شهدا و خاطره گویی رزمندگان و خانواده شهدا حقایق اهداف والای شهدا و انقلاب را روایت کنید و اگر شما حقایق را روایت نکنید،دشمن با تریبون‌های بی شماری که دارد، هر جور دلش می‌خواهد و خلاف واقعیات روایت کرده و جای ظالم و مظلوم را عوض میکند.
در ادامه برنامه حاج احمد زارع رزمنده هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید حسین همتی خاطراتی از شهید حسین همتی بیان کرده و نحوه شهادت آن ‌شهید بزرگوار را شرح داد.
مداحی سید باقر موسوی رزمنده و مداح دوران دفاع مقدس، شعرخوانی رزمنده بسیجی حجت الله نجفی و اجرای گروه سرود از برنامه های دیگر این مراسم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: