شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۷:۴۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
مسابقات قوی‌ترین مردان شهرستان ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

مسابقات قویترین مردان شهرستان ارسنجان به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ارسنجان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
در این مسابقه مهیج که با شرکت ۸ ورزشکار در دو رده وزنی 85_ کیلوگرم و آزاد برگزار شد، ورزشکاران پس از گذراندن ۴ آیتم سخت و سنگین به کار خود پایان دادند که در رده وزنی ۷۵_ کیلوگرم محمدجواد کشاورز از باشگاه اکسیژن ارسنجان مقام اول،یارمحمد تاجیک از باشگاه اکسیژن ارسنجان مقام دوم و یاسین مولایی از باشگاه اکسیژن ارسنجان به مقام سوم رسید.
در رده وزنی آزاد نیز سیدمهدی حسینی از باشگاه اکسیژن ارسنجان مقام اول،ابوالفضل خادمی از باشگاه اکسیژن مقام دوم و امید زارع از باشگاه میثاق پاسارگاد به مقام سوم رسید.
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:شهرستان ارسنجان مهد قهرمانان و پهلوانانی است که با نثار جان خود برای این مرزوبوم عزت و افتخار آفریدند، و قهرمانان امروز ورزش هم باید به شهدا اقتدا کنند.
وی افزود:دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است،و ورزشکاران می‌توانند نقش مهمی در جهاد تبیین داشته باشند.

در پایان از طرف هیئت بدنسازی و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از نفرات برتر تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: