دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۲:۱۳
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
به مناسبت گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مسؤولین ادارات میز خدمت ادارات در مصلی نماز جمعه ارسنجان برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مسؤولین ادارات میز خدمت ادارات در مصلی نماز جمعه ارسنجان برگزار شد.

در این برنامه مسؤولین ادارات ونهادها با حضور در مصلای نماز جمعه یک ساعت قبل از اقامه نماز پاسخگوی سوالات و درخواست های مختلف مراجعین در حوزه های مختلف بودند.

کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در حاشیه این برنامه ضمن ابراز امیدواری در خصوص تداوم میزخدمت در شهرستان ارسنجان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی باعث شد تا مردم بی واسطه با مسئولان در ارتباط باشند و برپایی میز خدمت نیز باعث تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی به آنها خواهد شد.

سروان پاسدار شبیر نعمتی مسؤول بسیج کارمندان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: با همکاری فرمانداری شهرستان ارسنجان و هدف خدمت هرچه بیشتر به مردم در دولت انقلابی، تکریم شهروندان،دسترسی سریعتر وبدون دغدغه به مسؤولین اجرایی، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان و پاسخگویی به درخواست های آنها در مورد مسائل مختلف و تلاش برای رسیدگی به مشکلات میز خدمت ادارات برگزارشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: