سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۵:۵۷
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
فرماندار و مسؤولین ادارات شهرستان ارسنجان در اقدامی جهادی با حضور در ناحیه مقاومت بسبج ارسنجان از جهادگران بسیجی تجلیل کردند.

فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ارسنجان در اقدامی جهادی با حضور در ناحیه مقاومت بسبج ارسنجان از جهادگران بسیجی تجلیل کردند.

در این مراسم سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تشکر از فرماندار و مسؤولین ادارت گفت: همه مسئولین باید مثل شما در جامعه مجاهدانه وکف جامعه کنار مردم باشند تا روحیه جهادی را حفظ کنند.

وی در ادامه به تشریح گزارشی از فعالیت گروه‌های جهادی شهرستان ارسنجان پرداخته و از خدمات رسانی بیش از 60 گروه جهادی در عرصه های مختلف به مردم در هفته بسیج سازندگی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: امسال هم با همکاری مثال زدنی ادارات مشکلات محرومین را در حد توان حل خواهیم کرد.

 دکتر کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان هم در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی جهادگران افزود: هفته جهاد سازندگی هفته عزت بسیج است و در نگاه و باور من باید داوطلبانه از جهادگران بسیجی تقدیر کرده و تجلیل از مجموعه های تلاشگر، مخلص و بی ادعا باید بین مسؤولین انقلابی نهادینه شود.

وی گفت: بسبج به عنوان بازوی پرتوان انقلاب اسلامی و امید محرومین و مستضعفان جهان چند شاکله دارد و باید بر اساس آن عمل کند.

رضایی، رضایت خداوند را اولین شاکله بسیج دانسته و گفت: یکی از مهمترین عواملی که باعث شده تفکر جهادی در روح جامعه دمیده شود، اخلاص و کار جهت رضایت خداوند است.

فرماندار شهرستان ارسنجان هم در ادامه فرازمان و فرامکان بودن، فراجنسیتی، فراوظیفه ای و فرا تلاشی را از دیگر شاکله های بسیج دانست وگفت: بسیج در خدمتگذاری به مردم شب و روز نمی شناسد و در طول انقلاب با کمترین امکانات حماسه های بزرگی را خلق کرده است.

وی ضمن بیان انتطارات خود از مجموعه بسیج سازندگی گفت: برنامه امروز تجلیل گوشه‌ای از زحمات جهادگران مخلص و بی ادعا بود و امیدوارم با روحیه جهادی، همچون گذشته بتوانند خدمات شایسته ای به مردم ولایتمدار شهرستان ارائه کنند .

نام:
ایمیل:
* نظر: