پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۱:۲۴
کد خبر: ۱۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه احمدابن موسی(ع):
سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا گفت: مسئولين كشورمان بايد با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري ، اصول سياست خارجي كشورمان را كه بر اساس سه اصل عزت ، حكمت و مصلحت استوار است ، با اقتدار حفظ نمايند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمد بن موسي (ع) شيراز در برنامه ي ديدار عام با كاركنان اين ناحيه بيان داشت :

اقدام يك جانبه آمريكا در تصويب تحريم هاي جديد عليه ايران كه بر خلاف توافقات ژنو و خارج از مسير تفاهم مي باشد و همان طور كه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) فرمودند : آمريكايي ها قابل اعتماد نيستند . وي افزود : مسئولين كشورمان بايد با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري ، اصول سياست خارجي كشورمان را كه بر اساس سه اصل عزت ، حكمت و مصلحت استوار است ، با اقتدار حفظ نمايند و ملت قهرمان ايران اسلامي هم ، همچون گذشته از آنها پشتيباني خواهند نمود؛ دشمنان ما بدانند اگر بخواهند با زبان تهديد با ملت بزرگ ايران صحبت كنند، اين ملت درس فراموش نشدني به آنها خواهد داد .

سرهنگ روستا در بخش ديگري از سخنانش با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار اعضاي شوراي انقلاب فرهنگي با معظم له گفت : ايجاد انگيزه ، اميد و نشاط و فراهم آوردن شرايط و زمينه هاي لازم براي توليد علم ، ابتكار ، خلاقيت و نو آوري در بين جوانان كشور بايد مد نظر همه ي مسئولين كشور باشد و در اين زمينه نهايت سعي و تلاش خود را به كار بگيرند تا ان شاء ا... استعداد هاي بالقوه جوانان مومن و انقلابي ما به شكوفايي ، توليد علم و پيشرفت سريع در تمام عرصه ها بينجامد .

وي در ادامه خطاب به كاركنان ناحيه به عنوان يادآوري گفت : توجه بيشتر به معنويات ، داشتن بصيرت در دين و زندگي ، داشتن سبك زندگي اسلامي ، رعايت آداب اسلامي در تمام برنامه ها و شئونات زندگي فردي ، خانوادگي و اجتماعي ، توجه به كسب و كار و درآمد حلال ، ساده زيستي و برنامه ريزي و مديريت در برنامه هاي اقتصادي ، پرهيز از اسراف و زياده روي ، دوري از تجملات و توجه به آموزش قرآن ، فرهنگ و معارف اسلامي ، سنت و سيره ي اهل بيت (عليهم السلام) ، تعليم و تربيت و پرورش جسم و روح فرزندان و برنامه ريزي و تلاش مستمر براي توانمند سازي كاركنان تحت امر در راستاي پيشرفت برنامه هاي سازماني ، بايد بيش از پيش مورد توجه ما قرار گيرد .

در پايان برنامه : سرهنگ روستا به پرسش هاي كاركنان در موضوعات مختلف پاسخ داد و از تعدادي از كاركنان پر تلاش ناحيه و حوزه هاي مقاومت بسيج تابعه با اهداء لوح تقدير قدر داني و تشكر نمود ./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: