دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
با سخنرانی حجة الاسلام والمسلمین حاجی زاده برگزار شد:
به مناسبت بيستم جمادي الثاني سالروز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در سپاه ناحیه احمدابن موسی(ع) شیراز برگزار شد.

به گزارش تنویر، به مناسبت بيستم جمادي الثاني سالروز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و هفته زن، همزمان با سالروز ميلاد با سعادت امام خميني(ره) مراسم جشن با شكوهي همراه با برنامه هاي متنوع فرهنگي با موضوعات: زن، كرامت انسان و عدالت اجتماعي، سيره  فاطمي(س) و سبك زندگي اسلامي، تربيت فرزندان صالح، توليد ملي و اصلاح الگوي مصرف، مشاركت سياسي و اجتماعي، شادابي و اميد به آينده، فرهنگ و هنر اسلامي، معنويت و امنيت اجتماعي با حضور كاركنان و بسيجيان در اين ناحيه و با حضور بيش از 650 نفر از بسيج خواهران و عموم خواهران شرق شيراز در تالار معلم برگزار گرديد.

در اين مراسم حجة الاسلام و المسلمين حاجي زاده مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس طي سخناني با قرائت آيه تطهير بيان داشت: در رأس تمام ولادت ها، ميلاد حضرت زهرا (س) است. فلسفه برگزاري چنين مجالسي قرار گرفتن در مسير سنت و سيره ي رسول الله(ص) و اشنايي با حقايق و وقايع زندگي اسلامي است؛ ما هرچه داريم از اهل بيت (عليهم السلام) است و بايد نسبت به ايشان بصيرت كسب كنيم.

حجة الاسلام و المسلمين حاجي زاده در ادامه سخنانش اين حديث را از حضرت فاطمه زهرا (س) براي حاضران بيان كرد كه آن حضرت فرمود: من در دنيا به سه چيز علاقه دارم 1-تلاوت قران كريم 2-نگاه به چهره رسول خدا(ص) كه همان ولايت مداري است 3-انفاق در راه خدا.




انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: