شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۲:۳۸
کد خبر: ۳۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۰
امام جمعه موقت شيراز در همايش مجمع بسيج شرق شيراز:
همايش مجمع بسيج شرق شيراز با موضوع دجالواره و آسيب هاي اجتماعي،به مناسبت ماه مبارك رمضان برگزار شد.
به گزارش تنویر، همايش مجمع بسيج شرق شيراز با موضوع دجالواره و آسيب هاي اجتماعي،به مناسبت ماه مبارك رمضان در سپاه ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع)شيراز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين مرادي امام جمعه موقت شيراز، در جمع نخبگان بسيج و مسئولين ادارات شهرستان شيراز، در تالار فرهنگي تربيتي انديشه، طي سخناني ضمن اشاره به آثار و بركات معنوي ماه مبارك رمضان به ويژه منزلت شب هاي قدر اظهار داشت: شب قدر برگزيده ترين شب هاست كه انسان مي تواند با فرصت به دست آمده بهترين كمالات،خير و بركات و هر حادثه اي كه در طول سال مقدر مي شود را براي خود رقم زند.

وي افزود: بيداري شب قدريك شب نيست،بلكه بايد بيداري براي يكسال باشد ، بيداري كه همراه با تخليه،تحليه و تجليه، يعني آمادگي روحي، تعهد وتصميم براي اجراي فرامين الهي يعني انجام فرائض ديني و ترك محرمات الهي باشد.

رئيس مجمع بسيج شرق شيراز و مسئول ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان فارس در اين همايش با بيان اينكه دشمن با روش هاي مختلفي از جمله تهاجم فرهنگي و نفوذ به اعتقادات و ارزش هاي ديني از طريق كانال هاي ماهواره اي، گام به گام  اثرات مخرب اجتماعي خود را در ميان خانواده ها و جامعه به جاي مي گذارد اظهار داشت:دشمنان اسلام با طرح نقشه هاي شوم به تدريج شيوه و سبك زندگي ما را تغيير داده  و باورهاي ديني ما را مورد هدف قرار داده و مي دهند. بطوري كه در حال حاضر بسياري از اختلافات درون خانواده ها متاثر از اين موضوع است.

وي با اشاره به وجود ناهنجاري ها در جامعه گفت: مقام معظم رهبري (مدظله العالي)در سال ٧٠ مسئله تهاجم فرهنگي را هشدار دادند و اگر مردم از همان زمان شروع اين مسئله، بسيج شده بودند و با آن مقابله كرده بودند امروز شاهد اين فاجعه در جامعه نبوديم .

وي ادامه داد: روز قيامت ٧٠ نام دارد  و يكي ازآن نام ها، يوم السؤال است،ما در برابر خدا ،پيامبر اسلام(ص)،ائمه طاهرين(عليهم السلام)،جامعه ي مؤمنين،خانواده و طبيعت مسئوليم وبايدبراي ريشه كن كردن اين ناهنجاري ها در جامعه اسلامي بكوشيم.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت : مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي)فرمود:بسيج يكي از آيات قدرت الهي و يكي از معجزات انقلاب اسلامي و بهترين مدافع انقلاب اسلامي است واز مهم ترين ويژگي هاي بسيج  ،بصيرت، اخلاص ، عمل به اندازه و به هنگام است.











انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: