کد خبر: ۳۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
سرهنگ رحمانی
در مراسمی با حضور جمعی از فرهنگیان و مسئولین واحد های دانش آموزی و فرماندهان پایگاههای مقاومت فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی ششده و فرمانده حوزه مقاومت امام رضا(ع) تودیع و معارفه شدند

 به گزارش تنویر: در مراسمی با حضور جمعی از فرهنگیان، مسئولین واحد های دانش آموزی و فرماندهان پایگاههای مقاومت،فرمانده حوزه مقاومت شهدای دانش آموزی ششده و فرمانده حوزه مقاومت امام رضا(ع) تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم سرهنگ رحمانی در سخنانی به جنایات و کودک کشی صهیونیستها در باریکه غزه اشاره و افزود: متاسفانه در سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری و در منطقه ی محاصره شده غزه شاهد هجوم وحشیانه زمینی ، هوایی و دریایی صهیونیستهای غاصب هستیم که در آن هزاران زن و کودک بیگناه به خاک و خون کشیده شده اند. هر چند این فجایع تلخ و ناگوار است اما خون کودکان بیگناه غزه ثابت کرد قدرت ایمان بالاتر از هر سلاحی است.

فرمانده سپاه فسا  با توجه به  ایستادگی مردم غزه در برابر حملات صهیونیستها  گفت: بالا رفتن آستانه تحمل فلسطینی ها و افزایش حجم شلیک موشک های نیروهای مقاومت اثبات کرد که اسرائیل خودنیز در محاصره است وزمان محو اسرائیل غاصب از صحنه روزگار نزدیک است. چرا که براساس وعده خداوند جهان از آن مستضعفین خواهد شد (( فان حزب الله هم الغالبون))

دبیر ستاد احیای  امربه معروف و نهی از منکر شهرستان فسا  دشمن شناسی را یکی از نشانه های بصیرت مردم  دانست و افزود : مواضع شفاف  حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر غده سرطانی بودن اسرائیل و حمایت ایران از مسلمانان مظلوم جهان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت است مردم ما فراموش نخواهند کرد چه کسانی شعار انحرافی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می دانند برخی خیال نکنند گذر زمان خیانت فتنه گران را از اذهان مردم ما پاک خواهد کرد.
سرهنگ رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های آمریکای جنایتکار برعلیه مسلمان  اشاره و اظهار داشت:آمریکا به خیال خام خود خاورمیانه را قلب دنیا می داند که برای بدست آوردن آن باید به هرشیوه ای متوسل شد که بوجود آوردن گروهکی تروریستی داعش و حمایتهای سرویسهای جاسوسی از آنها در همین راستا است.
 
سرهنگ رحمانی افزود استکبار جهانی مهمترین مانع خود در رسیدن به اهدافش را ایران می داند فلذا برای از بین بردن زیر ساخت های انقلابی و بنیان های دینی مردم ما به استفاده از ابزار رسانه و در راس آن ماهواره  روی آورده است. که آشنایی مردم با آثار زیانبار شبکه های ماهواره ای باید در دستور کار دستگاههای فرهنگی قرار گیرد.

 
در پایان این مراسم که زنگنه ریاست آموزش و پرورش ششده و قره بلاغ نیز حضور داشت : برادر بسیجی اصغررسولی از سمت فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی ششده تودیع و به سمت فرمانده حوزه مقاومت شهید میرشکاری منصوب گردید همچنین ستوانسوم پاسدار جعفرتقوی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت شهدای دانش آموزی منصوب شد. ستوانسوم پاسدار محمد اصلاحی نیز به سمت فرمانده حوزه مقاومت امام رضا(ع) منصوب گردید/.

 



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: