شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۶:۴۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون اظهار داشت: استکبار جهانی، تمام توان و قوای خود را برای پیشبرد اهداف خود و ایجاد نظام تک قطبی بر جهان بکار گرفته است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه یکی از اثر بخش ترین، گسترده ترین و جذاب ترین نیروی این شیاطین در جهت رسیدن به اهداف استکباریشان ماهواره است که هر روز هم آن را گسترش می دهند، افزود: متأسفانه تکنولوژیی که باید برای نشر حقایق در خدمت بشریت باشد، برای ریشه کن کردن فطرت پاک انسانی بکار گرفته شده است و هدف اصلی آن اسلام و تشیع است و تمام اهداف برنامه ریزی شده و دقیق خود را در قالب برنامه های به ظاهر سالم ورزشی، علمی، سریال و سرگرمی، مذهبی و میزگردهای مختلف دنبال می کند.

مهندس شفیعی عنوان نمود: فرهنگ و مذهب جامعه بزرگترین هدف و نشانه آنهاست و از طریق جنگی نرم و شیرین اقشار مختلف جامعه، دختر و پسر، زن و مرد، را جذب کرده و در تمام شئون زندگیشان برنامه دارد و وارد شده است و در یک نگاه کلی خانواده و براندازی نظام خانواده و از بین بردن سنتهای مذهبی و ملی و از بین بردن دین و مذهب در جوامع دینی هدف اصلی آنها است که نتیجه آن ترویج خانواده های بی سامان، در مقابل خانواده های سنتی است.

این استاد دانشگاه مطامع پلید دیگری همچون ترویج فحشا و بی حجابی و از بین بردن ارزش عفاف و حیا بویژه در بین زنان، تعصب زدایی مردان، بی رغبت کردن جوانان به ازدواج، ترویج شیطان پرستی، مدگرایی و تجمل گرایی و به رقابت گذاشتن زیبایی و مواردی از این قبیل را از دیگر اهداف آنها برشمرد.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: این پدیده مثل یک ویروس واگیر دار همه افراد را درگیر می کند و فرهنگ جامعه را بیمار می کند. زنانی که برگرفته از اثرات فیلمها، به اشکال متنوع در جامعه حاضر می شوند، اولین بازنده آن خودشان بوده و مردان و فرزندان خانه هم به انواع دیگری، قربانی این آتش فراگیر می شوند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه همانطور که در شکل گیری یک رفتار و یا یک بیماری در انسان، محیط و ژنتیک، هر کدام سهمی دارند، تصریح نمود: در ترویج یک فرهنگ صحیح و یا غلط نیز دو عامل قانون و پایه های اعتقادی، نقش تعیین کننده دارد که هردو چنانچه در نقش پیشگیری بهتر از درمان موفق نباشند، جامعه دچار این بحرانها می شود و بناچار باید به درمان بپردازندکه کار کمی سخت تر می شود.

 مهندس شفیعی در پایان با اشاره به اینکه فطرت انسان گرایش به دینی دارد که بر اساس فطرت خداجوی او وضع شده است و خداوند فطرت همه انسانها را پاک و متمایل به پاکی ها آفریده است، افزود: این وظیفه ما را چندین برابر می کند و یک کار گسترده فرهنگی و ملی می طلبد که انشااله کشور و خانواده را از خطر فروپاشی قطعی نجات دهیم./224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: