يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۱:۴۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴

به گزارش بسیج مهندسین  استان فارس به نقل از   روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، در ابتدای مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن خیرمقدم طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری چنین آموزش هایی جهت آشنایی بیشتر مهندسان بسیجی بسیار مفید و ضروری می باشد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون عنوان نمود: امام راحل پایه گذار بسیج بودند و همه ما بایستی ادامه دهنده این راه باشیم.

 مهندس شفیعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارداشت: بسیج فقط محدود به کسانی که در حوزه و پایگاه هستند نمی شود بلکه همه کسانی که علاقه مند به آرمان های شما و حرکت های شما را تأیید می کنند، بسیجی هستند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: بسیجی به دنبال گمنامی است. بعضی از فرماندهان ما بعد از شهادتشان برای دیگر بسیجیان مشخص می شد که فرمانده بودند این نشان از این دارد که بسیجی با گذشت، صبور، متواضع و به دنبال گمنامی است.

وی ارتباط با خدا و داشتن اخلاص در عمل را از مشخصه های مهم بسیج برشمرد.

در ادامه مهندس شفیعی با بیان مسائلی از فتنه 88 سردمداران آن فتنه، تکیه بر اقتصاد مقاومتی دانش محور، دانش بنیان و دانشمند پرور را بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی دانست و با اشاره بر دستاوردهای ایران اسلامی از جمله فناوری هسته ای، ساخت ماهواره و ساخت پهباد، پیشرفتهای شگفت انگیز ایران را تهدیدی برای مستکبران جهان عنوان نمود.

لازم به ذکر است در این دوره آموزشی که برای داوطلبین عضویت عادی در بسیج همچون سنوات قبل برگزار شد، بسیجیان جدیدالورود پس از 6 ماه حضور در حلقه های صالحین با فراگیری آموزش های لازم ضمن شرکت در اردوی مربوطه و کلاس های از پیش تعیین شده آموزش های لازم را مبنی بر کسب کارت عادی بسیج طی کردند.

.224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: