کد خبر: ۳۷۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
سرهنگ رحمانی
فرمانده سپاه ناحیه فسا:اسرائیل نه نتهادر این جنگ نابرابر پیروز نشد بلکه همگان دریافتند که اسرائیل یک قدرت پوشالی و ناتوان در منطقه بیشتر نیست وانشاء الله بزودی با تسلیح شدن کرانه باختری تاوان آنهمه جنایت بر علیه زنان و کودکان بی گناه غزه راپس خواهد داد

به گزارش تنویر سرهنگ رحمانی در افتتاحیه آموزش سرگروههای صالحین سپاه ناحیه عشایری که در فسا در حال برگزاری است ضمن تبریک پیروزی قهرمانه مردم غزه گفت: واقعیت این است که جنگ امروز در غزه تبدیل به یک صحنه نبرد حق و باطل در عرصه جهانی شده است، از یک سو ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان بااراده جبهه مقاومت با پشتیبانی مردم آزاداندیش سراسر جهان و از سوی دیگر رژیم غاصب و آدم کش صهیونیستی به همراهی مجموعه ای از کشور های سرسپره غربی- عربی به سرکردگی امریکا جنایتکارقرار داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه فسابا بیان اینکه وعده الهی  مبنی بر پیروزی مظلومان بر ظالمین تحقق یافتنی است افزود: پیروزی مردم غزه نشان داد که اگر ملتی در راه خواسته های بحق خود مقاومت و پایداری نماید وعده الهی برای او محقق خواهد شد و ایمان به نصرت الهی از هر سلاح پیشرفته ای کارسازتر است .

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اسرائیل  نه نتهادر این جنگ نابرابر پیروز نشد بلکه به واسطه آن همه جرم و جنایتی که بر علیه زنان و کودکان بیگناه غزه مرتکب شد در نظر مردم جهان  منفورتر از قبل شدو همگان دریافتندکه اسرائیل یک قدرت پوشالی و ناتوان در منطق  بیشتر نیست وانشاء الله بزودی با تسلیح شدن کرانه باختری تاوان آنهمه جنایت بر علیه زنان و کودکان بی گناه غزه راپس خواهد داد/.
پایان پیام37305/.
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
اکبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:33 - 1393/06/13
0
0
پیروزی مقاومت اسلامی بر کفر جهانی و رژیم صهیونیستی جنایتکار را تبریک می گوییم. و برای سلامتی و سربلندی رزمندگان اسلام دعا می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: