کد خبر: ۳۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
در هفته دفاع مقدس
سرهنگ رحمانی: راه شهدا صراط مستقیم انقلاب و اسلام است
سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا در گفتگو با تنویر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز و شهدای گرانقدر ، دفاع مقدس را ثمره ی حماسه آفرینی ها و فداکاریهای بزرگ مردان تاریخ انقلاب اسلامی دانستند و اظهار داشتند : رزمندگان در جنگ تحمیلی با بصیرت و هوشیاری دشمن را به ما معرفی نمودند و نه تنها ملت ایران بلکه ملتهای مظلوم جهان دشمنان خود را شناختند ، امروز با تغییر تاکتیک دشمن ، رویکرد تهاجمی دشمن به مراتب تغییر کرده و مبارزه ما با استکبار جهانی به نقاط حساس خودش رسیده و ضرورت دارد با بصیرت و معرفت دشمنی دشمن را با دقت شناسایی کنیم و در مقابل تهاجم آنان به تقابل فرهنگی بپردازیم.
، فرمانده سپاه ناحیه فسا راه شهدا را صراط مستقیم انقلاب و اسلام معرفی نمود و خاطر نشان کرد:امروزکه در یک پیچ تاریخی قرار داریم ضرورت دارد افکار راهبردی شهید را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم و به نسل امروز بفهمانیم رسالت ما تحت پرچم انقلاب اسلامی این است که با نگاهی دقیق به گذشته راه آینده را با منویات مقام معظم رهبری خوب تشخیص دهیم و انتظار است جوانان امروز مانند جوانان دیروزکه برای این نظام و کشور عزت و افتخار آفریدند در جنگ نرم نیز جوانان امروز فتح آفرین و حماسه ساز باشند.
سرهنگ رحمانی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: در هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه فسا 150 عنوان برنامه را تدارک دیده اند که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهند نمود . که مهمترین آن برگزاری 4 یادواره شهدا در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر است .

سرهنگ رحمانی همچنین افزود : حضور 12گروهان نمونه در مراسم رژه 31شهریور،سرکشی از خانواده شهدا ، گلباران قبورمطهر شهدا ، برپایی نمایشگاههای فرهنگی ، نشستهای بصیرتی , برگزاری مسابقات ورزشی , اعزام اکیپ های درمانی به مناطق محروم ، اجرای صبحگاه مشترک دانش آموزی در مدارس از مهمترین برنامه های اجرایی در این هفته می باشد/.

وی در پایان با اشاره به حضور 15 گردان سازمان یافته بسیجیان در رژه 31 شهریور ؛ از عموم مردم جهت بازدید از اقتدار نیروهای مسلح در رژه 31 شهریور دعوت کردند تا مجد و عظمت رزمندگان اسلام در دهه چهارم انقلاب را از نزدیک مشاهده نمایند .

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: