جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۸:۴۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
راه در هفته‌ای که گذشت
راه در این هفته برخلاف هفته‌های گذشته شاهد اخبار بسیاری از جمله ارتقای کیفیت قطارها در گرو افزایش قیمت بلیت نیست و مشغول به کار بودن خلبان غول‌پیکرترین هواپیمای مسافربری جهان بود.
به گزارش بسیج مهندسین استان فارس به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران راه دراین هفته بر خلاف هفته های گذشته شاهد اخبار بسیاری از جمله ارتقای کیفیت قطار ها در گرو افزایش قیمت بلیت نیست و مشغول به کار بودن خلبان غول پیکر ترین هواپیمای مسافربری جهان بود.

براساس این گزارش رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان کرد:

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست خبری رسانه‌های داخلی و خبر گزاري T.R.T تركيه، از اقدام غيرمنتظره كشور تركيه در وضع نمودن عوارض و افزايش آن جهت عبور كاميون‌های ايرانی از داخل اين كشور از ابتدای هفته جاری خبر داد.


در شهریور امسال ۲۲۲۷ پرواز ایرلاین‌های داخلی با تاخیر انجام شده که ایران ایر، آسمان و ماهان سه شرکت هواپیمایی بزرگ کشور بیشترین سهم تاخیر از میزان کل تاخیرهای پروازی را به خود اختصاص داده‌اند.

در نیمه نخست امسال صورت گرفت:

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از افزایش ۱۰ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در شش ماهه نخست سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: فرودگاه مهرآباد بالاترین اعزام و پذیرش را در بین فرودگاه‌های کشور به خود اختصاص داده است.

معاون امور هوانوردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امسال 16 هزار زائر به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شده‌اند که 20 هزار نفر از این تعداد از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز ‌کرده‌اند ، پروازهای امسال با کمترین میزان تاخیر انجام شده است.

معاون اجرایی رجا:

فروزش با اشاره به خرید ناوگانهای جدید حمل و نقل ریلی از شرکت های داخلی گفت: ارتقای کیفیت قطارها وابسته به افزایش قیمت بلیت قطارها نیست و وظیفه تمامی شرکت‌های حمل و نقلی است.

مديرکل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد از افزايش 10 درصدي اعزام و پذيرش مسافر در شش ماهه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

عمر اتوبوس ها حمل ونقل عمومي برون شهري تا پايان سال گذشته 13 سال بوده است که 49 درصد آن كم تر از 10 سال و 39 درصد 11 تا 25 سال سن دارد.

معاون وزير راه وشهرسازی خبر داد:

معاون وزير راه وشهرسازی از اختصاص 2 هزار ميليارد ريال اعتبار برای تکميل راه آهن غرب کشور و تهران به همدان خبر داد.

تکذیب یک شایعه ؛

کاپیتان پورقناد به عنوان اولین خلبان ایرانی هواپیمای ایرباس 380 همچنان مشغول بکار است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: