کد خبر: ۵۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به مناسبت آغاز سال نو
بمناسبت اغاز سال جدید سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فسا به همراه حاج آقا انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فساو جمعی از کارکنان ناحیه به دیدار حجت الاسلام امینی امام جمعه زاهد شهر رفتند
به گزارش تنویربمناسبت اغاز سال جدید سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  فسا به همراه حاج آقا انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فساو جمعی از کارکنان ناحیه به دیدار حجت الاسلام امینی امام جمعه زاهد شهر رفتند.

فرمانده سپاه فسادر این دیدار ضمن تبریک سال نو ،اظهار امیدواری ‌کردند که سالی مبارک و به معنای واقعی کلمه بهره‌مند از عنایت‌های فاطمی و توأم با پیروزی‌ها و موفقیت‌ها برای ملت ایران باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه زاهدشهر طی سخنانی گفت: نامگذاری امسال با نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» از سوی رهبر انقلاب بسیار حکیمانه و درایتمندانه صورت گرفت و رهنمودهای بسیار ارزشمند معظم‌له  ره‌توشه‌ای جامع برای همه ما است.

خطیب نمازجمعه زاهدشهر به فشارهای دشمنان بر ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، عمل به سیاست‌های اقتصادمقاومتی است که اگر مسئولین و مردم به آن توجه کنندبسیاری از مشکلات ما حل می‌شو د

ایشان در پایان برای پرسنل سپاه آرزوی موفقیت نمودند/.


نام:
ایمیل:
* نظر: